  • 1. Data: 2006-07-06 11:33:20
    Temat: zaiks
    Od: kowalski <k...@N...com>

    czy musze płacić zaiksowi za odtwarzanie muzyki w sklepie?
    jeśli nie bedę płacił to co mi za to grozi? jakie kary?

  • 2. Data: 2006-07-06 19:21:40
    Temat: Re: zaiks
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > czy musze płacić zaiksowi za odtwarzanie muzyki w sklepie?
    > jeśli nie bedę płacił to co mi za to grozi? jakie kary?
    retransmisja programu radiowego nie wymaga umowy.
    Ustawa stanowi natomiast, że "posiadacze urządzeń służących do odbioru
    dźwięku
    lub dźwięku i obrazu mogą za ich pomocą odbierać nadawane utwory, choćby
    urządzenia te były umieszczone w miejscu ogólnie dostępnym, jeżeli nie
    łączy się
    z tym osiąganie korzyści majątkowych".(art 24.2 USTAWA z dnia 4 lutego
    1994 r. o
    prawie autorskim i prawach pokrewnych)

    jezli natomiast bedzie wlasna skladanka z plyty to przyjdzie zaplacic.

    leon
    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka