  • 1. Data: 2006-07-06 11:10:57
    Temat: eksmisja - próba zabójstwa
    Od: "Jerzy" <r...@o...pl>

    2 lata po śmierci brata kilkoro jego dorosłych dzieci nadal zajmuje lokal z
    ogrodem przydomowym bez tytułu prawnego, bez opłat czynszowych i ponoszenia
    kosztów utrzymania posesji. Osoby te nie tylko nie przestrzegają zasad
    współżycia społecznego ale zachowują się bardzo agresywnie i podżegają inne
    osoby do agresji wobec właścicieli posesji, od kilku lat stosując przemoc i
    groźby.

    Czy do wniosku o eksmisję potrzebna jest wola obydwu współwłaścicieli, czy
    wystarczy wniosek podpisany przez jednego? (Matka boi się podpisać, bo była
    już próba jej zabójstwa)

    pzdr

  • 2. Data: 2006-07-06 11:58:57
    Temat: Re: eksmisja - próba zabójstwa
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jerzy napisał(a):
> [...]
    > wystarczy wniosek podpisany przez jednego? (Matka boi się podpisać, bo była

    skoro byla proba zabojstwa, byly grozby itd czemu to nei jest
    udokumentowane i przekazane prokuraturze ? ? ?

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 3. Data: 2006-07-06 12:51:39
    Od: "Jerzy" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > skoro byla proba zabojstwa, byly grozby itd czemu to nei jest
    > udokumentowane i przekazane prokuraturze ? ? ?

    jasne że było, sprawa o napad - w toku, z tym że prokuratura usiłuje zrobić
    z Art. 13 KK Art. 190.KK - jest to osobne postępowanie

    Druga sprawa to eksmisja dlatego ponawiam pytanie:
    czy wniosek może podpisać jeden współwłaściciel ? (drugi ma 76 lat, jest
    zastraszony i nie będzie chciał być ciągany po sądach)

  • 4. Data: 2006-07-06 13:07:05
    Od: Robert <b...@g...pl>

    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czy wniosek może podpisać jeden współwłaściciel ? (drugi ma 76 lat, jest
    > zastraszony i nie będzie chciał być ciągany po sądach)

    KC
    Art. 209. Każdy ze współwłaścicieli może wykonywać wszelkie czynności i
    dochodzić wszelkich roszczeń, które zmierzają do zachowania wspólnego prawa.
    pzdR

  • 5. Data: 2006-07-06 13:10:33
    Od: "Jerzy" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > KC
    > Art. 209. Każdy ze współwłaścicieli może wykonywać wszelkie czynności i
    > dochodzić wszelkich roszczeń, które zmierzają do zachowania wspólnego
    prawa.

    THNX, za wskazanie art. KC
    coś mi się kołatało, że wystarczy jeden podpis

  • 6. Data: 2006-07-06 14:19:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jerzy wrote:

    > jasne że było, sprawa o napad - w toku, z tym że prokuratura usiłuje zrobić
    > z Art. 13 KK Art. 190.KK - jest to osobne postępowanie

    Art.13KK opisuje formy popełnienia przestępstwa, a nie przestępstwo - a
    za formę nie da się skazać ;)

    Chyba pomyliłeś kodeksy karne...

  • 7. Data: 2006-07-07 06:28:27
    Od: "Jerzy" <r...@o...pl>

    > Art.13KK opisuje formy popełnienia przestępstwa, a nie przestępstwo - a
    > za formę nie da się skazać ;)
    >
    > Chyba pomyliłeś kodeksy karne...

    nawet na pewno, pomyliłem artykuły...
    pobicie i usiłowanie zabójstwa, to który artykuł KK?

    pzdr

  • 8. Data: 2006-07-07 09:29:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jerzy napisał(a):

    > nawet na pewno, pomyliłem artykuły...
    > pobicie i usiłowanie zabójstwa, to który artykuł KK?

    zalezy jakie pobicie co do zabojstwa to 148, a 13 oznacza usilowanie