  • 1. Data: 2006-07-06 11:39:43
    Temat: Buty i gwarancja
    Od: "Tystus Romek i Atomek" <t...@o...pl>

    Witam
    Chcialbym sie poradzic/dowiedziec jakie sa prawa w przypadku zakupu butów.
    Chodzi o gwarancje. Firma Go Sport daje 2 lata na buty. Buty rozwalaja sie
    po 2 miesiacach po raz pierwszy. Zostaja naprawione w ramach gwarancji. Po
    raz drugi rozwalają sie po roku i 2 tygodniach z czym ze sa to klapki wiec
    praktycznie bylo w nich chodzone 3 miesiace. Firma przyjmuje oczywiscie
    reklamacje i naprawia buty. Czy wlasciciel butow ma jakies prawa co do
    mozliwosci wymiany towaru lub zwrotu pieniedzy? Czy pozostaje z mozliwoscia
    kolejnych napraw odklejajacych sie podeszw. Wiem ze sytuacja byla pewnie
    wiele razy walkowana - archiwum przegladam - ale interesuja mnie konkretne
    przyklady co mozna zrobic i wogole czy ma sie w takim wypadku jakies prawa.
    Pozdrawiam
    Tytus

  • 2. Data: 2006-07-06 11:49:47
    Temat: Re: Buty i gwarancja
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tystus Romek i Atomek" <t...@o...pl> napisał

    > Wiem ze sytuacja byla pewnie wiele razy walkowana

    Pewnie!

    > - archiwum przegladam -

    Czyżby?

  • 3. Data: 2006-07-06 17:33:39
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Tystus Romek i Atomek napisał(a):

> [...]
    > przyklady co mozna zrobic i wogole czy ma sie w takim wypadku jakies prawa.

    A co jest napisane w karcie gwarancyjnej?

    --
    Filip.

  • 4. Data: 2006-07-06 21:42:30
    Od: "Tytus Romek i Atomek" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości
    > Tystus Romek i Atomek napisał(a):

    > A co jest napisane w karcie gwarancyjnej?

    no wlasnie wiedzialem ze przez paragon beda te przepychanki :> Czy moge
    zadac gdy kolejnym razem Panienka wrecza mi paragon i mowi ze gwarancja na 2
    lata - opisu gwarancji czy jakiegos tam dokumentu ktory stwierdza co wchodzi
    w sklad tej gwarancji / jakie sa obowiazki sprzedajacego?
    Bo rzeczywiscie gwarancja 2 letnia na paragon to chwyt chyba ktory w
    zasadzie nic nie wnosi oprocz dobrej woli firmy/ sdprzedajacego.