  • 41. Data: 2005-06-01 14:38:46
    Temat: Re: wylegitymowanie przez kontrolera
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Nie zaatakowal, tylko zatrzymal do przyjazdu policji.

    Z użyciem siły ? Czy tylko blokując moje ciało swoim, ... jak
    druga opcja , to jakiś pedał ... czyli statystyczny kanar ...
    poprzytulać się chciał ... i zinterpretowałbym to jednoznacznie.

    > To nie jest obrona wlasna.

    Czyli jak dam ci w ryj a ty mnie "obezwładnisz", to nie była
    obrona własna ?

    > Srodek niewspolmierny do zagrozenia.

    Nie ? Przemoc fizyczna , kontra przemoc fizyczna
    unieruchamiająca tymczasowo napastnika ...

    > A ty w tym wypadku nie bronisz ani zycia, ani zdrowia, ani mienia.

    Udowodnij.

    > Chcesz uniknac placenia za przejazd.

    Nie ... Zawsze jak mam bilet i kanar zwróci się do mnie per "Ty"
    biletu już nie mam. Poczytałbyśarchiwum to byś wiedział.

    > A poniewaz, jak sam pisales robiles to wielokrotnie, to jest to juz
    > wykroczenie.

    To straszne ... Udowodnij.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 42. Data: 2005-06-01 15:30:57
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > To straszne ... Udowodnij.

    Tu nie ma czego udowadniac. Dostales podstawe prawna wylegitymowania przez
    kontrolera. Bijesz dalej piane, poniewaz jestes zwyczajnym pieniaczem i
    kibordfajterem. Znam ten typ. W rzeczywistosci tacy placza i pierdza ze
    strachu.
    Prawdopodobnie jakis kanar wytargal cie za ucho za pyskowki i dlatego teraz
    odreagowujesz w wirtualnym swiecie. Szkoda czasu - pa!

    --
    KRZYZAK

  • 43. Data: 2005-06-01 16:05:22
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > Tu nie ma czego udowadniac. Dostales podstawe prawna wylegitymowania przez
    > kontrolera.

    Dostałem podstawę prawną "możliwości proszenia" ... Mogę i ja
    skazać podstawę prawną proszenia o zrobienie mi loda ;)

    > Bijesz dalej piane, poniewaz jestes zwyczajnym pieniaczem i

    Bije piane ? To dlaczemu już 3 sprawę w sądzie wygrałem ? Na
    jednej nawet był mecenasina za którego chcieli skosić koszty
    zastępstwa ;)

    > kibordfajterem. Znam ten typ. W rzeczywistosci tacy placza i pierdza ze
    > strachu.

    Lol ... Patrz archiwum - 3 wyroki na moją korzyść ... Jakoś
    sprzeczny wobec faktów jesteś.

    > Prawdopodobnie jakis kanar wytargal cie za ucho za pyskowki i dlatego teraz
    > odreagowujesz w wirtualnym swiecie. Szkoda czasu - pa!

    Cześć misiu.

  • 44. Data: 2005-06-01 16:28:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zaatakowal, tylko zatrzymal do przyjazdu policji.

    zatrzymac moze w przypadku popelnieniea wykroczenia albo przerstepstwa a
    jazda bez biletu nie jest ani jednym ani drugim,
    brak dokumentow rowniez.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 45. Data: 2005-06-01 18:40:01
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R... wrote:

    > zatrzymac moze w przypadku popelnieniea wykroczenia albo przerstepstwa a
    > jazda bez biletu nie jest ani jednym ani drugim,
    > brak dokumentow rowniez.

    Niewazne. Nie ma innego sposobu, zeby dopilnowac, zebys zaplacil za usluge.
    Uwazasz, ze mozesz sobie wyjsc od fryzjera bez placenia?

    --
    KRZYZAK

  • 46. Data: 2005-06-01 19:09:29
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Troche byloby to niepowazne. Zwlaszcza, biorac pod uwage,
    > gabaryty i ilosc kontrolerow.

    Nie wiem czy warto od półgłówka oczekiwac powagi ;-)

    pdr
    Olo

  • 47. Data: 2005-06-01 19:14:06
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Tu nie ma czego udowadniac. Dostales podstawe prawna wylegitymowania przez
    > kontrolera. Bijesz dalej piane, poniewaz jestes zwyczajnym pieniaczem i
    > kibordfajterem.

    Heh przepraszam że kim? Chyba jestem już za stary...:P

    Trafna diagnoza.

    pdr
    Olo

  • 48. Data: 2005-06-01 19:20:51
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Pytanko - piszesz o dodatkowych kosztach w przypadku wezwania policji -
    > jakich?

    150-krotność najtańszego biletu jednorazowego normalnego za nieuzasadnione
    zatrzymanie lub zmianę trasy pojazdu.
    Ponadto zdarzają się osoby które drą plugawą japę na kontrolera na tyle
    zapamiętale, że w rozpędzie przenoszą swój chory szał również na przybyłych
    na interwencję funkcjonariuszy policji, co często konczy się innymi sankcjami
    (ot choćby z Art. 141 KW).

    > Jakim prawem kontroler moze mnie nie wypuscic z autobusu (oprocz silowych)?
    > Czy nie jest to ograniczanie swobod?

    Nie jest - dopuściłeś się wyłudzenia usługi przewozowej na szkodę
    przewoźnika, zaś kontroler jest osobą reprezentującą w tym przypadku
    poszkodowaną przez Ciebie instytucję.
    Abstrahując od powyższego całkowicie niedopuszczalne jest przetrzymywanie w
    pojeździe osób posiadających ważne bilety na przejazd, ale to jest akurat
    chyba poza dyskusją.

    > Mowicie ze kontroler ma prawo poprosic o wylegitymowanie. Ja rowniez moge
    > kogokolwiek o to poprosic.

    Nie masz ku temu podstaw prawnych. Prosisz to sobie możesz o cokolwiek, ale
    nie stoi wówczas za Tobą zadna ustawa.

    pdr
    Olo

  • 49. Data: 2005-06-01 19:51:27
    Od: d...@p...onet.pl

    > Niewazne. Nie ma innego sposobu, zeby dopilnowac, zebys zaplacil za usluge.
    > Uwazasz, ze mozesz sobie wyjsc od fryzjera bez placenia?

    No on pewnie w ogóle nie zwykł płacić za usługi z których korzysta, a
    przynajmniej na tej grupie dał się poznać jako nieokrzesany cham i cwaniaczek.

    Pozdrawiam
    Małgosia

  • 50. Data: 2005-06-01 20:31:10
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Aleksander Kwaśniak wrote:
> [...]
    Niestety, pomimo gabaryto/ilości żaden z nich nie jest w stanie pomyśleć.
    Pyskówki i prowokacje na poziomie przedszkolnym wyprowadzają ich z
    równowagi i odstępują od czynności ;-)

    > Nie wiem czy warto od półgłówka oczekiwac powagi ;-)

    Chyba sobie to wydrukuje, i jak kanarek mnie zapyta to "dokonam okazania".

    Z własnego doswiadzcenia wiem, że gdyby kanar miał choć troche szacunku
    dla siebie samego - nie zachowywał by sę jak podniecony władzą małolat.

    MZ