  • 21. Data: 2008-07-18 16:41:23
    Temat: Re: wykroczenie / podejrzany / adwokat
    Od: kam <...@...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Poczytaj KPow . Tam znajdziesz co to są czynności wyjaśniające.

    to nie jest odpowiedź na pytanie
    akurat przesłuchanie wygląda tak samo

    KG

  • 22. Data: 2008-07-18 19:00:49
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > to nie jest odpowiedź na pytanie
    > akurat przesłuchanie wygląda tak samo

    Odpowiedz jest taka, że wg.tegorocznego zarządzenia w sprawie czynności
    wyjaśniających rola adwokata jest żadna. Zauważ, że w sprawach o wykroczenie
    można odstąpić w ogóle od przesłuchania osoby podejrzanej na etapie
    czynności wyjaśniających.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 23. Data: 2008-07-18 19:07:14
    Od: kam <...@...pl>

    Nostradamus pisze:
    > Odpowiedz jest taka, że wg.tegorocznego zarządzenia w sprawie czynności
    > wyjaśniających rola adwokata jest żadna.

    zarządzenie nie może regulować praw osoby podejrzanej odmiennie od
    ogólnie obowiązujących przepisów
    zresztą nie dyskutujemy czy te dają prawo do udziału obrońcy, a o tym,
    czy miałby on co robić na tym etapie postępowania
    więc nie zmieniaj tematu

    KG

  • 24. Data: 2008-07-18 19:36:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > zarządzenie nie może regulować praw osoby podejrzanej odmiennie od
    > ogólnie obowiązujących przepisów

    Ale Nostradamus ma o tyle rację. że faktycznie zarządzenie to tak normuje.
    Przejrzałem je dziś. Dla mnie też to dziwne, ale podobno tak jest. Moim
    zdaniem to niemądre.

  • 25. Data: 2008-07-18 20:14:34
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Ale Nostradamus ma o tyle rację. że faktycznie zarządzenie to tak normuje.
    > Przejrzałem je dziś. Dla mnie też to dziwne, ale podobno tak jest. Moim
    > zdaniem to niemądre.

    O zakazie wydawania odpisów też znalazłeś? Trochę dziwne bo akta wyższej
    rangi mówią o prawie uzyskania odpisu protokołu z czynności w której brało
    się udział. Ktoś chyba dał ciała.

  • 26. Data: 2008-07-18 20:35:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > O zakazie wydawania odpisów też znalazłeś? Trochę dziwne bo akta wyższej
    > rangi mówią o prawie uzyskania odpisu protokołu z czynności w której
    > brało się udział. Ktoś chyba dał ciała.

    Nie, nie miałem czasu aż tak dogłębnie tego analizować. Adwokatem mnie po
    prostu zaskoczyłeś, więc sprawdziłem.

  • 27. Data: 2008-07-19 20:06:36
    Od: "info" <p...@w...pl>

    > Nie, nie miałem czasu aż tak dogłębnie tego analizować. Adwokatem mnie po
    > prostu zaskoczyłeś, więc sprawdziłem.

    mozna w jakis sposob otrzymac / znalezc w sieci test tego zarzadzenia?

    czyz to nie jest sprawa dla rzecznika praw obywatelskich?