  • 1. Data: 2008-07-13 10:33:21
    Temat: Darowizna, rejestracja, nietypowa sytuacja
    Od: suskind <s...@g...pl>

    Witam !

    Podarowalem mojej mamie 6 letni samochod.
    Od poczatku zarejestrowany byl na adres w miescie A, gdzie kiedys
    mieszkalem.
    Od 3 lat mieszkam w miescie B razem z matka. Po przeprowadzce samochodu
    nie przerejestrowywalem i wciaz jest na adres w miescie A.
    Umowe napisalismy poslugujac sie obecnym adresem.

    Wiem ze powinienem przerejestrowac auto w ciagu 30 dni po przeprowadzce
    ale z czystego lenistwa tego nie zrobilem.

    Jak teraz powinno sie zarejestrowac auto na matke ? Czy wystarczy
    przyniesc umowe darowizny, dowod rejestracyjny i karte pojazdu i
    zarejestruja mimo roznych adresow na umowie i w dowodzie rejestracyjnym
    ? Czy trzeba najpierw zalatwic stare formalnosci ?

    suskind

  • 2. Data: 2008-07-14 20:18:30
    Temat: Re: Darowizna, rejestracja, nietypowa sytuacja
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    suskind pisze:

    > Czy wystarczy przyniesc umowe darowizny, dowod rejestracyjny i karte pojazdu i
    > zarejestruja mimo roznych adresow na umowie i w dowodzie rejestracyjnym
    > ?

    Według mnie wystarczy.

    --
    @2008 Johnson