  • 31. Data: 2006-07-19 19:55:28
    Temat: Re: wprowadzajaca sie ex
    Od: "Jurq" <j...@i...pl>

    Jeżeli się sama nie wymeldowała to naprawde niewiele można zrobić,
    popytajcie w Wydzile Spraw Obywatelskich jak takie sprawy wyglądają i jak
    długo sie ciągną. Z drugiej strony jestem ciekaw jak sprawa się zakończy bo
    miałem analogiczna sytuację ale wybrałem nieco inne rozwiązanie i jest
    cool!(nie konfrontacyjne)

  • 32. Data: 2006-07-19 20:13:10
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Kira wrote:
    > Re to: witek [Wed, 19 Jul 2006 08:12:45 -0500]:

    > No i dokładnie tak zrobiła policja.

    To macie intelignetnych gliniarzy w okolicy.

    > Teraz pytanie co z tym robić dalej? Bo że ona się uprze
    > wprowadzać to pewne :)

    Po pierwsze wymeldować, po drugie przy kolejnej próbie wjeścia do domu
    wezwać policję i zrobić sprawę o naruszenie miru domowego.

  • 33. Data: 2006-07-19 20:16:28
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Hikikomori San wrote:

    > Ale ona chce sie "wprowadzic" z tego co czytalem do swojego miejsca
    > zamieszkania...

    Nie zamieszkania, bo ona tam nie mieszka. Wyprowadziła się jakiś czas
    temu niedpopełniając obowiązku meldunkowego.

    > No ale to jest JEJ miejsce zamieszkania - wedle tego co rozumiem. I to
    > mnie zastanawia.

    Własnie, że nie jest.

    > Formalnie jest wspolwlascicielem. Formalnie ciagle to jest jej (w
    > polowie) mieszkanie. Wiec ma takie samo prawo wprowadzac sie tam i
    > wyprowadzac tyle razy ile dusza zapragnie...

    Nieprawda.
    Jak wynajmiesz komuś mieszkanie, to mimo, że formalnie ciągle jest
    twoje, to wejście do tego mieszkania może dla ciebie skończyć się
    wyrokiem skazujacym.

  • 34. Data: 2006-07-19 20:20:29
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Hikikomori San wrote:

    > Maz i Zona. Wspolne mieszkanie. Nie rozumieja sie. Rozwod. Zona mowi,
    > "to ja teraz wybywam na miesiac, np. jade do afryki czy poodwiedzac
    > przyjaciolki po polsce. Wroce, jak mi sie spodoba. Masz kontakt do
    > mojego prawnika, jesli nie chcesz zebym wrocila do naszego mieszkania,
    > musimy dokonac podzialu majatku. Tymczasem maz wymienia zamki, sprowadza
    > sobie inna kobiete i jak ex-zona wraca po prostu jej nie wpuszcza.

    To jest jeszcze inna sytuacja.
    Bo gdyby ona zabrała wszystkie swoje szmatki i sie wyniosła gdzie
    indziej i po miesiącu wróciła i mówiła, że chce wejśc to sorry. Już nie
    wejdzie, bo tam nie mieszka.

    > Ma do tego prawo?

    Jeśli się faktycznie nie wyprowadziła i dalej tam mieszka, a przez
    miesiąc była na delegacji, to ma prawo tam wejść.
    A dokładnie to ma prawo iśc do sądu i złożyć sprawę w sądzie, a komornik
    ją do tego mieszkania wprowadzi.
    Do tego czasu pomieszka sobie np. w hotelu na koszt męza.

    Jeśli ona tam nie mieszka i nie ma tam jej rzeczy, to do takiego
    mieszkania/domu nie wejdzie, a sprawa w sądzie skończy się dla niej
    przegraną.

  • 35. Data: 2006-07-19 20:23:56
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Kira wrote:

    > Dziewczę dzisiaj krzyczało, że administracyjnie nie można
    > jako że tryb administracyjny przewidywany jest wtedy, kiedy
    > nie można zlokalizować wymeldowywanego. No a ją dość łatwo
    > można zlokalizować- tyle że w miejscu zameldowania od roku
    > nie mieszka.
    >
    > Jak to faktycznie jest?

    Pouczyć dziewcze w biurze meldunkowym, żeby się trochę douczyła.

    > Tu z kolei nie wiem, czy nie trzeba podać gdzie ona teraz
    > rzeczywiście mieszka? Bo pi razy oko wiadomo, ale sądzę że
    > udowodnić to się tego może nie dać.

    To jest problem policji, żeby ją "ustalić".

    > I takie dostała pouczenie.

    A policja przy okazji nie zapytała jej gdzie mieszka?
    Już będą mieli dane do poprzedniego punktu.
    To już wtedy jak mieli jej dowód w ręce należało ją poczuczyć, że
    niedopełniła obowiązku meldunkowego, bo posługuje się nieprawdziwym
    meldunkiem.
    Jeszcze na dodatek jakby się uprzeć to można jej wcisnąć, że posługując
    się fałszywym meldunkiem próbuje wymusić wejście do domu.

  • 36. Data: 2006-07-19 20:24:40
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    KrzysiekPP wrote:

    > Moze jak najbardziej. Sprawdzone w sąsiedztwie w zeszłym tygodniu :D

    Policjanci z sąsiedztwa mogą za taki numer dostać nieźle w łeb.

  • 37. Data: 2006-07-19 20:30:36
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Kira wrote:

    > Na razie to nie wiadomo kto kogo i jak ma spłacać, więc
    > siłą rzeczy się nie kwapi ;)

    No to dla mnie tym bardziej byloby niezrozumiala "eksmisja" ex-zony. Bo
    czemu nie "eksmitowac" ex-męża?

    > Tam jest trochę inne jajo.

    Aha, czyli sa inne fakty, o ktiorych nie bylo ;)

    > tylko chce "wstawić swoje drzwi na swoją budowę" ;)

    No to hmmm, chyba niech wstawia...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 38. Data: 2006-07-19 20:31:37
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    witek wrote:

    > Po pierwsze wymeldować, po drugie przy kolejnej próbie wjeścia do domu
    > wezwać policję i zrobić sprawę o naruszenie miru domowego.

    A podstawa prawna, ze proba wejscia DO SWOJEGO domu/mieszkania to
    naruszenie miru domowego, to .... ?

  • 39. Data: 2006-07-19 20:35:21
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    witek wrote:

    > Nie zamieszkania, bo ona tam nie mieszka. Wyprowadziła się jakiś czas
    > temu niedpopełniając obowiązku meldunkowego.

    Moze wlasnie sie nie wyprowadzila? Skad ta pewnosc?

    > Jak wynajmiesz komuś mieszkanie, to mimo, że formalnie ciągle jest
    > twoje, to wejście do tego mieszkania może dla ciebie skończyć się
    > wyrokiem skazujacym.

    No ale ŻONIE nie wynajmuje sie mieszkania, tylko sie z nia mieszka... Az
    do np. rozwodu i podzialu WSPOLNEGO majatku (jesli nie bylo intercyzy).
    to NIE JEST wynajem.

    W sumie to nie mam doswiadczenia "udalo mi sie" rozstac przed slubem...

  • 40. Data: 2006-07-19 20:53:23
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Wiesz, roznie to moze byc. Po klotni z zona zona moze trzasnac drzwiami
    > i wyjsc. Czyto znaczy, ze jak bedzie chciala wejsc to musi przyjsc z
    > naklazem sadowym?

    Wyjść z domu a wyprowadzić się to są 2 różne sprawy.

    p. m.