    From: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wprowadzajaca sie ex
    Date: Wed, 19 Jul 2006 15:23:56 -0500

    Kira wrote:

    > Dziewczę dzisiaj krzyczało, że administracyjnie nie można
    > jako że tryb administracyjny przewidywany jest wtedy, kiedy
    > nie można zlokalizować wymeldowywanego. No a ją dość łatwo
    > można zlokalizować- tyle że w miejscu zameldowania od roku
    > nie mieszka.
    >
    > Jak to faktycznie jest?

    Pouczyć dziewcze w biurze meldunkowym, żeby się trochę douczyła.

    > Tu z kolei nie wiem, czy nie trzeba podać gdzie ona teraz
    > rzeczywiście mieszka? Bo pi razy oko wiadomo, ale sądzę że
    > udowodnić to się tego może nie dać.

    To jest problem policji, żeby ją "ustalić".

    > I takie dostała pouczenie.

    A policja przy okazji nie zapytała jej gdzie mieszka?
    Już będą mieli dane do poprzedniego punktu.
    To już wtedy jak mieli jej dowód w ręce należało ją poczuczyć, że
    niedopełniła obowiązku meldunkowego, bo posługuje się nieprawdziwym
    meldunkiem.
    Jeszcze na dodatek jakby się uprzeć to można jej wcisnąć, że posługując
    się fałszywym meldunkiem próbuje wymusić wejście do domu.