  • 1. Data: 2003-04-30 18:05:57
    Temat: urlop macierzynski
    Od: "madzia" <m...@p...gazeta.pl>

    witam,
    prosze o pomoc.Moja kolezanka urodzila kilka dni temu dziecko.Z koncem
    kwietnia konczy sie jej umowa o prace na czas okreslony. Pracodawca nie
    wiedzial,ze ona byla w ciazy (to juz inna historia).Ona z roznych powodow i
    zamieszania, nie zawiadomila pracodawcy o porodzie. I co teraz? Czy
    parcodawca cos jeszcze "musi".Co ona ma teraz zrobic?Czy jesli wysle
    zaswiadczenie o tym,ze urodzila z data dzisiejsza, to cos zmieni?
    magda

  • 2. Data: 2003-05-01 05:34:57
    Temat: Re: urlop macierzynski
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    > parcodawca cos jeszcze "musi".Co ona ma teraz zrobic?Czy jesli wysle
    > zaswiadczenie o tym,ze urodzila z data dzisiejsza, to cos zmieni?

    Niezly przekret, koleznka chodzi 9 miesiecy w ciazy, rodzi dziecko, a
    pracodawca nie wiem o tym :)

    Fantom

  • 3. Data: 2003-05-01 07:02:29
    Od: "madzia" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niezly przekret, koleznka chodzi 9 miesiecy w ciazy, rodzi dziecko, a
    > pracodawca nie wiem o tym :)
    >
    > Fantom
    zaden przekret,7 ciaza kolezanki, pierwsza zakonczona sukcesem ...ale nie o
    tym chcialam.Prosze o bardziej konstruktywne odp
    madzia