  • 1. Data: 2003-04-30 16:59:33
    Temat: Wojsko - pilne!
    Od: "syso" <s...@p...fm>

    Witajcie,
    Moj szwagier ma 33 lata, dotychczas migal sie od woja na zasadzie nauki.
    Obronil sie dwa lata temu. Dotychczas jednak nie dawali znaku zycia. Teraz
    jednak przyszlo wezwanie w celu otrzymania karty mobilizacyjnej. Czyzby wiek
    Chrystusowy nie chronil go od woja? Co mamy robic? Pomozcie, bo sprawa
    gardlowa!
    Pzdr,
    JeMiSo

  • 2. Data: 2003-04-30 17:12:44
    Temat: Re: Wojsko - pilne!
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "syso" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Obronil sie dwa lata temu. Dotychczas jednak nie dawali znaku zycia. Teraz
    > jednak przyszlo wezwanie w celu otrzymania karty mobilizacyjnej.

    Biorą do Iraku ?

    Karol
    BPNMSP

  • 3. Data: 2003-04-30 17:20:33
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Wezwali go na przeszkolenie czy na pełne odbycie służby zasadniczej?
    Istotne, co jest napisane na wezwaniu? Do woja biorą do końca roku w którym
    skończyło się 28-29 lat.
    Mógł dostać wezwanie w celu uzupełnienia danych.. czy jakoś tam i wysłąnia
    go jako "mięso armatnie do rezerwy".

  • 4. Data: 2003-04-30 18:26:20
    Od: "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

    Teraz

    > Biorą do Iraku ?

    Podono tak, ale najpierw zadanicza sluzba a potem tych po wojsku.

  • 5. Data: 2003-04-30 18:32:18
    Od: "syso" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wezwali go na przeszkolenie czy na pełne odbycie służby zasadniczej?
    > Istotne, co jest napisane na wezwaniu? Do woja biorą do końca roku w
    którym
    > skończyło się 28-29 lat.

    Dzieki za odpowiedz. W wzwaniu napisane jest "w celu otrzymania karty
    mobilizacjnej" Nie bardzo wiem jak to interpretowac:(.

  • 6. Data: 2003-04-30 18:51:05
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Jest jedna interpretacja .. kamaszki :( "przeszkolenie w szkole podchorążych
    rezerwy" - lub cosik podobnego.
    Najprościej niech idzie do WKU, a jeśli to będzie faktyczne wezwanie to
    niech się postawi.. coś wymyśli.
    Jesli nie pójdzie to przyjdą po niego.

  • 7. Data: 2003-04-30 19:15:15
    Od: "syso" <s...@p...fm>

> [...]
    podchorążych
    > rezerwy" - lub cosik podobnego.
    > Najprościej niech idzie do WKU, a jeśli to będzie faktyczne wezwanie to

    A co z wiekiem? Pisales 28-29 lat. Chlop juz stary, a list NIE przyszedl
    jako POLECONY. Moze to jednak w celu ... zwolnienia?

  • 8. Data: 2003-04-30 19:19:56
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "syso" <s...@p...fm> wrote in message

    > A co z wiekiem? Pisales 28-29 lat. Chlop juz stary, a list NIE przyszedl
    > jako POLECONY. Moze to jednak w celu ... zwolnienia?

    Jak mnie przenosili do rezerwy to napisali ' w celu przeniesienia do
    rezerwy'
    Wręczenie karty mobilizacyjnej to jednak nie rezerwa, no chyba, że jakaś
    dziewczyna chce mu tą kartę wręczyć, ale w tym wieku...

  • 9. Data: 2003-04-30 22:16:52
    Od: "syso" <s...@p...fm>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał > >
    > Jak mnie przenosili do rezerwy to napisali ' w celu przeniesienia do
    > rezerwy'
    > Wręczenie karty mobilizacyjnej to jednak nie rezerwa,
    Nie napisalem, ze chlop zonaty i dzieciaty, zona nie pracuje. Wychodzi na
    to, ze jest "jedynym zywicielem", ma 33 lata, jeden kumpel poradzil, zeby
    pojsc, ewentualna karte/ bilet odebrac i sie odwolywac. Sprawdzal to w
    pnkcie 46 ustawy - podobno jesli chodzi o "zywicieli", ww ustawa to
    gwarantuje. Co Wy na to?

  • 10. Data: 2003-04-30 23:49:22
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    syso wrote:
    > [..] Co Wy na to?

    A my na to, że biorą do końca roku, w którym kończysz 28 rok życia.
    Jak gościu ma 33 lata i nie był w wojsku to go do niczego nie wezmą.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm