  • 1. Data: 2003-04-30 17:26:16
    Temat: Umowa z developerem
    Od: "salfatore" <s...@g...pl>

    Witam,
    mam takie pytanie czy podpisują umowę z developerem na kupno mieszkania, w
    której to umowie jest zapisane:

    1. Kupujący zobowiązany jest w terminie 14 dni od podpisania umowy do
    dokonania wpłaty na konto "Nazwa Firmy" kwoty xxx stanowiącej xx % ceny
    mieszkania

    2. Pozostałą część kupujący zobowiązuje się wpłacić ratami wg następującego
    harmonogramu.... i tu jest ten harmonogram wpłat

    następnie jest:

    W razie rezygnacji kupującego z zakupu mieszkania "Firma" zwróci kupującemu
    wpłacone przez niego kwoty po potrąceniu 3% wartości mieszkania..

    Chciałbym tylko potwierdzić: czy w razie nie dokonanie przeze mnie żadnej
    wpłaty w terminie 14 dni (patrz p. 1) cała umowa traci ważność i developer nie
    ma prawa rządać ode mnie tych 3% wartości mieszkania i nie może potraktować
    tego jako rezygnacji z zakupu mieszkania.??

    Dziękuję z opinie,
    pozdrawiam
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-04-30 18:47:34
    Temat: Re: Umowa z developerem
    Od: "Roman Gladysz" <r...@p...onet.pl>

    1. Według mnie mogą żądać zapłaty całej kwoty.
    2. Zalecam przejrzenie numeru majowego miesięcznika Profit. Tam jest
    wszystko o kupowaniu mieszkań.