  • 1. Data: 2003-04-30 15:29:26
    Temat: sprzedaz pradu
    Od: "stefan" <d...@w...pl>

    witam

    mam pytanie jak wyglada sprawa sprzdazy pradu w polsce
    czeba miec jakies zezwolenia
    czy jak mam elektrownie wodna jett moziwosc zebym prad w niej produkowany
    sprzedawal ludziom

  • 2. Data: 2003-04-30 18:19:09
    Temat: Re: sprzedaz pradu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    O ile się nie mylę, to istnieje możliwość sprzedaży tego prądu do sieci.
    Szczegółów się dowiesz w Zakładzie Energetycznym. Tylko, że ten prąd musi
    spełniać pewne określone warunki i nie każda elektrownia jest w stanie im
    sprostać.

  • 3. Data: 2003-04-30 21:09:34
    Od: "jedrus4" <j...@w...pl>

    > mam pytanie jak wyglada sprawa sprzdazy pradu w polsce
    > czeba miec jakies zezwolenia
    > czy jak mam elektrownie wodna jett moziwosc zebym prad w niej produkowany
    > sprzedawal ludziom
    o ile wiem tak - ludziom mozna ale za posrednictwem zakladu energetycznego,
    ktory jednak nie ma obowiazku kupic od Ciebie tej energii :))
    pozdrawiam
    jedrus4

  • 4. Data: 2003-05-04 12:07:10
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > o ile wiem tak - ludziom mozna ale za posrednictwem zakladu
    energetycznego,
    > ktory jednak nie ma obowiazku kupic od Ciebie tej energii :))

    Nie ma obowiazku kupic od niego ale ma obowiazek kupic
    w ogole okreslony procent "zielonej" energii

    Pozdrawiam, Tomek