  • 1. Data: 2003-04-30 19:47:40
    Temat: Handel uliczny
    Od: Nowy<p...@m...com>

    Witam wszystkich.

    Mam takie proste pytanie, bo nie wiem jak to jest. Chodzi o handel na

    ulicach, stragany typu "okulary p-sloneczne" itp. , takie sezonowe

    stoiska, a nawet tylko weekendowe. Jak to wyglada prawnie, jak

    zalegalizowac taka dzialalnosc?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-05-01 16:07:10
    Temat: Re: Handel uliczny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Działalność gospodarcza na ogólnych zasadach (wpis, ZUS, skarbówka) oraz
    zgoda administratora placu na którym stoisz, więc albo plac prywatny (przy
    chodniku), albo stosowny zarząd dróg (powiatowy, wojewódzki czy gmina).
    Właściciela wybranego przez Ciebie placu powinni wskazać Ci w geodezji
    właściwej terenowo gminy.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-