  • 1. Data: 2005-04-14 12:12:35
    Temat: umowa zlecenia...
    Od: "man" <pizzazz(bez spamu)@poczta.onet.pl>

    Pytalem ostatnio o umowe o dzielo, a teraz chcialbym sie dowiedziec o pewne
    sprawy zwiazane z umowa zlecenia. Szukalem w internecie troche ale nie
    widzialem tego:
    1)Czy przy umowie zlecenia tez nie trzeba placic ZUS'u ani takich tam?
    2)Jak wyglada sprawa z podatkiem?
    3)Czy jesli pisze programy komputerowe to lepiej na umowe zlecenia czy umowa
    o dzielo (oile sie da taka).

    Pozdrawiam
    man

  • 2. Data: 2005-04-14 12:18:24
    Temat: Re: umowa zlecenia...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "man" <pizzazz(bez spamu)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > widzialem tego:
    > 1)Czy przy umowie zlecenia tez nie trzeba placic ZUS'u ani takich tam?

    trezba chyba ze zatrudniaz studenta do 26 roku zycia to nie (chyba tylko
    zdrowotne)

    > 2)Jak wyglada sprawa z podatkiem?

    w wysokosci 19%, koszty zryczaltowane 20%

    > 3)Czy jesli pisze programy komputerowe to lepiej na umowe zlecenia czy
    > umowa
    > o dzielo (oile sie da taka).

    ale komu je piszesz? I jak to wyglada. opisz dokladnie.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 3. Data: 2005-04-14 14:02:30
    Od: "man" <pizzazz(bez spamu)@poczta.onet.pl>

    > ale komu je piszesz? I jak to wyglada. opisz dokladnie.

    Chodzi o to ze bylbym "wolnym strzelcem", mialbym stronke reklamujaca moje
    uslugi i pisalbym programy na zlecenie...

  • 4. Data: 2005-04-14 14:25:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Chodzi o to ze bylbym "wolnym strzelcem", mialbym stronke reklamujaca moje
    > uslugi i pisalbym programy na zlecenie...

    mozesz na umowe o dzielo pisac.

    P.

  • 5. Data: 2005-04-14 15:49:54
    Od: "man" <pizzazz(bez spamu)@poczta.onet.pl>

    > mozesz na umowe o dzielo pisac.
    >
    > P.

    Uwazasz ze tak by bylo lepiej dla mnie? A co na to zleceniodawca? Czy dla
    niego tez bedzie to wygodniej i lepiej?

    Pozdro!
    man

  • 6. Data: 2005-04-14 15:54:50
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>
    wypocił(a):
    > Użytkownik "man" <pizzazz(bez spamu)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > mozesz na umowe o dzielo pisac.

    wydaje mi sie ze umowa zlecenie jest korzystniejsza dla autora gdyz w
    przypadku braku wspoldzialania zleceniodawcy, a co za tym idzie nie
    wykonania uslugi, ma on sznase otrzymac calą kase.

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 7. Data: 2005-04-14 16:14:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "nome" <n...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>
> [...]
    > przypadku braku wspoldzialania zleceniodawcy, a co za tym idzie nie
    > wykonania uslugi, ma on sznase otrzymac calą kase.

    polowa na dziendobry, druga polowa przed oddaniem programu , ale po wyslaniu
    screenow.

    P.

  • 8. Data: 2005-04-14 16:38:34
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>
    wypocił(a):
    > polowa na dziendobry, druga polowa przed oddaniem programu , ale po
    > wyslaniu screenow.

    chodzilo mi tu bardziej o materialy czy jakiekolwiek wytyczne ktore
    zleceniodawca powinien tobie podac, gdyz bez nich nie bedziesz w stanie
    stworzyc programu.

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 9. Data: 2005-04-14 16:45:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>
    > wypocił(a):
    >
    > chodzilo mi tu bardziej o materialy czy jakiekolwiek wytyczne ktore
    > zleceniodawca powinien tobie podac, gdyz bez nich nie bedziesz w stanie
    > stworzyc programu.

    no przeciez zlecajac program moze powiedziec dokladnie co ma zawierac i w
    czym ma zostac napisany,
    nie widze zadnych przeszkod.

    P.