  • 1. Data: 2005-04-14 10:00:41
    Temat: Prawnik.
    Od: "Jarek" <j...@p...pl>

    Witam.

    Poszukuje prawnika u którego mógłbym uzyskać poradę. Najchętniej z okolic
    Rumi, Gdyni.
    Ile taka porada może kosztować?, jakie są ogólne stawki?

    Jarek

  • 2. Data: 2005-04-15 11:07:45
    Temat: Re: Prawnik.
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jarek napisał:

    > Ile taka porada może kosztować?, jakie są ogólne stawki?

    To zalezy co to za porada (stopien zawilosci sprawy) i co to ma byc za
    prawnik (adwokat, radca, zwykly prawnik, notariusz itp. itd. ).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-04-15 12:20:29
    Od: Olo <w...@j...cy>

    Dnia 2005-04-14 12:00, Jarek napisał(a):
> [...]
    > Rumi, Gdyni.
    > Ile taka porada może kosztować?, jakie są ogólne stawki?

    Zadzwoń do Państwowej Inspekcji Pracy, udzielają darmowych porad
    prawnych, a w razie czego będą wiedzieli gdzie wpaść na niespodziewaną
    kontrolę. Ja kiedyś urlop ten wybrałem przed ślubem - ale to było już
    kilka ładnych latek wstecz.

    --
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.