  • 1. Data: 2005-04-14 09:30:33
    Temat: kto odpowiada za zdarzenie ?
    Od: "Leval" <l...@f...onet.pl>

    Witam,

    na podworku, w wyniku potkniecia/skrecenia, zostala zlamana noga w sposob
    bardzo skomplikowany. Potkniecie wynikalo z bardzo nierownej powierzchni
    plytek, ktore sa krzywe w wyniku przebiegania pod nimi korzeni drzew.
    Zawieraja rowniez dziury, sa polamane, poszczerbione. Blok jest
    spoldzielczy. Poniewaz leczenie jest skomplikowane i trwa juz ponad pol
    roku, mam ochote wniesc o odszkodowanie. Pytanie tylko, czy odpowiada za to
    administracja czy spoldzielnia ? Czy sprawe nalezy kierowac do nich na
    pismie czy trzeba wniesc do sadu ??
    prosze o pomoc. mam nadzieje, ze napisalam jasno.gdyby jednak nie, prosze o
    wyrozumialosc. Chetnie wyjasnie inne szczegoly.

    pozdrawiam
    Leval

  • 2. Data: 2005-04-14 14:07:29
    Temat: Re: kto odpowiada za zdarzenie ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Leval napisał(a):

    [ciach ...]

    Za korzenie drzew odpowiada natura.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-04-14 16:43:40
    Od: "Leval" <l...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" napisał :
    > Za korzenie drzew odpowiada natura.
    > --
    > @ Johnson

    Dowcipny jesteś, tylko mało konkretny. Bo chyba razcej twojej odpowiedzi nie
    można uznac za poważną... przynajmniej na tej grupie. :)))

    Z zyczeniami abys posiadał jak najwiecej objawów i dzialalności natury w
    swoim otoczeniu

    Leval

  • 4. Data: 2005-04-14 19:11:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leval" <l...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    Zakładając, że owe nierówności nie były zamaskowane w perfidny sposób,
    to niestety upadek należy traktować w kategoriach nieszczęśliwego
    wypadku i nikt za niego nie odpowiada. W przeciwnym wypadku trzeba by
    było w jakiś nadzwyczajny sposób oznaczać krawężniki, kanały, schody -
    każdy z nich jest nierównością.

  • 5. Data: 2005-04-15 12:27:13
    Od: "Leval" <l...@f...onet.pl>

    > Zakładając, że owe nierówności nie były zamaskowane w perfidny sposób,
    > to niestety upadek należy traktować w kategoriach nieszczęśliwego
    > wypadku i nikt za niego nie odpowiada.

    Jestes pewien ?? Bo mnie sie wydaje, że spoldzielnia / administracja
    powinny dbac o stan chodnikow na terenie bloku. Trafilo akurat na mnie, ale
    jezeli tegpo nie poprawia, to jeszcze nie jedna osoba zlamie czy skreci
    noge. I oby tylko. A przeciez na fundusz remontowy sie placi i z tego
    powinny byc wykonywane wszelkie naprawy, rowniez nawiechni chodnikow.

    pozdrawiam
    Leval

  • 6. Data: 2005-04-15 12:38:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leval" <l...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    Obowiązek dbania o chodniki jest. ale nie jest on połączony z
    odpowiedzialnością cywilną za to, że ktoś nie widzi nierówności.
    Warunek, ze nie są one niewidoczne, czyli niebyła to nagle zapadająca
    się pokrywa kanału na przykład. Taż nierówność chodnika widać.