  • 1. Data: 2002-05-08 20:26:37
    Temat: umowa z ERA GSM...
    Od: "Łukasz K." <l...@w...pl>

    Jakis czas temu dostawalem rachunki z Ery ktore byly nieslusznie naliczane,
    zglosilem to... olali mnie,drugie pismo z wyliczeniami do nich dotarlo....
    i to zaczynaja sie jaja... przyznali mi racje i "w ramach dobrej współpracy
    z klientem" zwrócili mi AZ 5 zloty.. do tego napisali ze "w chwili obecnej
    nie ma mozliwości" byly dobrze naliczane. Obiecano mi poprawe. Stwierdzilem
    ze nie jestem pieniaczem i jeszcze troche wytzrymam, ale po pol roku szlag
    mnie trafil, zglosilem to jeszcze raz, tym razem sie pytajac jak to
    wyliczyli ze 5 zloty tracilem (na rachunku ok 30 wedlug mnie). Odpsali:
    wszystko w porzadku, plac.. to napisalem prawidlowe wyliczenia.. odp: PLAC..
    napisalem KONKRETNE pytania, aby mi na nie po kolei odpowiadali. odp: PLAC!
    Szlag mnie trafil juz na dobre i napisalem ze przestaje placic rachunki,
    niech mnie natychniast z sieci wywalaja a dopoki tego nie zrobia bede to
    traktowal jako rekompensate za straty finasowe i moralne (uzeranie sie z
    analfabetami i niedouczonymi matematykami)... po 3 miesiacach sie zdziwiono
    ze nie place rachunkow.. ale to inna sprawa.
    Jestem PEWIEN ze 100% racji jest po mojej stronie, w sumie rok juz mija a
    mnie do sadu nie wzywaja, a w sumie tak mialem 2 telefony wiec lekko liczac
    jestem wedlug nich winny im jakies 1600 zl. Ja umiem czytac i liczyc.
    I teraz chce isc sobie do np IDEA i ... zadaja ode mnie kaucji za telefon
    lub pozwolenia na sprawdzenie moich danych i innych operatorow. Oczywiscie
    era powie im ze jestem zlodziejem i oszustem. CZY MOGE PODAC ERĘ DO SADU O
    ZNIESLAWIENIE? Wydaje mi sie ze dopiero sadownie moga mi udowodnic swoja
    racje...
    co jeszcze moge zrobic aby zakonczyc (oczywiscie prawnie, bo nie mam ochoty
    placic nieukom) moja przygode z Era GSM, tak coby mnie po innych sieciach
    nie poniewierali? czy ja mam ich do sadu wezwac ze zerwalem umowe? troche to
    kretynsko brzmi....
    pozdrawiam

    Luke

  • 2. Data: 2002-05-08 21:12:08
    Temat: Re: umowa z ERA GSM...
    Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>

    może by tak najpierw sprawdzić co era mysli o byłym kliencie?

  • 3. Data: 2002-05-09 18:24:36
    Od: "Łukasz K." <l...@w...pl>

    Jeszcze raz najwazniejsze, bo widze ze nikt tego nie czytal...

    Przpominam ze wg. Ey jestem osobnikiem co nie placi rachunkow i jestem
    nieuczciwy.

  • 4. Data: 2002-05-11 16:52:17
    Od: "Hubert K. Kobierzewski" <info@remove_me.done-polska.pl>

    Użytkownik "Łukasz K." <l...@w...pl> napisał...
> [...]
    SADU O
    > ZNIESLAWIENIE? Wydaje mi sie ze dopiero sadownie moga mi udowodnic

    Zalezy, co Era odpowie IDEI. A jesli napisza, ze im zalegasz to
    napisza prawde i nic, co spowoduje naruszenie Twoich dobr osobistych
    to mozesz im naskoczyc.

    --
    Best Regards,
    Hubert K. Kobierzewski

    mailto:Hubert.Kobierzewski[malpa]done-polska.pl