  • 1. Data: 2002-05-08 18:50:59
    Temat: MPK
    Od: "Filip Gocek" <f...@2...pl>

    Witam mam pytanie czy kontrolerzy spisuja osoby, ktore nie maja biletu, i
    maja status bezrobotnego bez prawa do zasilku???
    Przeciez taka osoba niema kasy i niezaplaci mandatu:))
    Ciekawi mnie czy daruja im mandat, czy spisuja i trzeba isc z dokumentem z
    PUP ?
    Czy szanowni grupowicze wiedza cos na ten temat???

    --
    ...szukaj swiatla w ciemnosci niech Flash oswietla Ci droge
    http://www.actionscript.prv.pl

  • 2. Data: 2002-05-11 10:37:56
    Temat: Re: MPK
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Wed, 8 May 2002, Filip Gocek wrote:

    > Witam mam pytanie czy kontrolerzy spisuja osoby, ktore nie maja biletu, i
    > maja status bezrobotnego bez prawa do zasilku???

    Nie widzę powodu dla którego nie mogliby.

    > Przeciez taka osoba niema kasy i niezaplaci mandatu:))

    A egzekucja administracyjna to pies? Nawet jeśli teraz nie masz _żadnego_
    majątku, komornik zajmie ci go gdy tylko go nabędziesz.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)