  • 1. Data: 2002-05-08 19:55:56
    Temat: dane osobowe
    Od: "fatFF" <f...@p...fm>

    Witam.
    Ostatnio miałem nieprzyjemną sprawę, próbowano wlepić mi karę za niby jazdę
    bez ważnego biletu.Wszystko wyjaśniłem i całą sprawę anulowano. Jednak
    powiedziano mi, że informacje o zajściu wraz z moimi danymi osobowymi
    zostaną wprowadzone do bazy danych. Mam teraz dylemat, czy to jest zgodne z
    prawem, skoro całą sprawę anulowano, nie chciałbym aby ktokolwiek miał
    wiedzę o tym zajściu i mojej osobie, takie sprawy się źle kojarzą dla kogoś
    z boku. Czy można jakoś zapobiedz temu ? Nie chce by ktokolwiek kojarzył
    moje nazwisko z takim czynem, sprawa została anulowana, ale dla mojego
    dobrego imienia może się ciągnąć jeszcze długi czas. Gdyby ktoś zaznajomiony
    z podobnymi zdarzeniami mógłby mi doradzić, co począć w takiej sprawie,
    byłbym bardzo wdzięczny. Za wszelkie informacje na forum jak i na e-mail :
    m...@s...pl z góry bardzo dziękuje.
    Pozdrawiam Grupowiczów.

  • 2. Data: 2002-05-08 23:59:23
    Temat: Odp: dane osobowe
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik fatFF <f...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abbvs1$8c3$...@p...wcss.wroc.pl...
    > Witam.
    > Ostatnio miałem nieprzyjemną sprawę
    Ja też wiesz jechałam sobie w piątek rowerkiem po autostradzie , słuchawki
    na uszach słuchałam muzyki a tu koguty w słuchawkach początkowo myślałam
    ,że to moja ulubiona piosenka ale zmiksowana -dlaczego ?
    tam była fajniejsza droga :-)

    >Wszystko wyjaśniłem i całą sprawę anulowano.

    Legitymacja służbowa w kieszeni :-)
    hmm pewnie też pójdę na jakąś czarną listę ale myślę ,że chyba raczej moje
    dobre imie tak bardzo nie ucierpiało na tym .Pech to pech .

    Ale ciekawa jestem odp. fachowców co do takich wykroczeń :-)
    Więcej takiego numeru nie zrobię :-)
    Sandra