  • From: "Łukasz K." <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa z ERA GSM...
    Date: Thu, 9 May 2002 20:24:36 +0200

    Jeszcze raz najwazniejsze, bo widze ze nikt tego nie czytal...

    Przpominam ze wg. Ey jestem osobnikiem co nie placi rachunkow i jestem
    nieuczciwy.

    I teraz chce isc sobie do np IDEA i ... zadaja ode mnie kaucji za telefon
    lub pozwolenia na sprawdzenie moich danych i innych operatorow. Oczywiscie
    era powie im ze jestem zlodziejem i oszustem. CZY MOGE PODAC ERĘ DO SADU O
    ZNIESLAWIENIE? Wydaje mi sie ze dopiero sadownie moga mi udowodnic swoja
    racje...
    co jeszcze moge zrobic aby zakonczyc (oczywiscie prawnie, bo nie mam ochoty
    placic nieukom) moja przygode z Era GSM, tak coby mnie po innych sieciach
    nie poniewierali? czy ja mam ich do sadu wezwac ze zerwalem umowe? troche to
    kretynsko brzmi....
    pozdrawiam