  • 11. Data: 2018-05-14 09:45:56
    Temat: Re: umieszczanie skanu wyroku na stronie
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Skoro jesteś przediębiorcą to idź do adwokata, a wydatek na poradę prawną wrzucisz
    sobie w koszty i jakby co skorzystasz z ubezpieczenia od OC kancelarii.

    -----

  • 12. Data: 2018-05-14 09:53:30
    Od: tomsss <t...@g...com>

    to tylko z cywilnego czy z karnego tez mozna ?

  • 13. Data: 2018-05-14 20:01:30
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > to tylko z cywilnego czy z karnego tez mozna ?

    NIe zawsze wolno nawet z cywilnego.
    W prawie rodzinnym są jakieś ograniczenia ze względu na dobro tego czy
    owego,
    i strony są pewnie o tym odpowiednio powiadamiane itp.
    Zależy od działu prawa.
    Prawo pracy jest w pełni jawne, tu może się gżebać w tym każdy, ze względu
    na interes społeczny.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 14. Data: 2018-05-15 06:26:14
    Od: tomsss <t...@g...com>

    W dniu 2018-05-14 o 20:01, Stokrotka pisze:

> [...]
    > Zależy od działu prawa.
    > Prawo pracy jest w pełni jawne, tu może się gżebać w tym każdy, ze

    ale chodzi mi o to czy mogę osobę podać do sądu z powództwa cywilnego
    czy tez mozna z karnego ?

  • 15. Data: 2018-05-15 17:06:05
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    Użytkownik "tomsss" <t...@g...com> napisał w wiadomości

    > ale chodzi mi o to czy mogę osobę podać do sądu z powództwa cywilnego czy
    > tez mozna z karnego ?

    Nie wiem

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)