  • 11. Data: 2012-11-19 18:49:57
    Temat: Re: ubezpieczenie OC
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-11-19 18:03, witek pisze:

    > A co jest?
    > A w zasadzie co było?

    Witek, nie od dziś siedzisz na grupie i nie od dziś zajmujesz się
    aspektami prawnymi. Znasz wiele zapisów prawnych i zapewne na powyższe
    pytanie mógłbyś sam napisać niezły tekst. Zatem pomijam Twoje pytanie
    uznając za zbędne.

    Pozdrawiam
    Filip

  • 12. Data: 2012-11-19 19:11:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Filip wrote:

> [...]
    > aspektami prawnymi. Znasz wiele zapisów prawnych i zapewne na powyższe
    > pytanie mógłbyś sam napisać niezły tekst. Zatem pomijam Twoje pytanie

    Serio pytam bo absolutnie nie wiem co chciałes napisać, przez
    stwierdzenie ze nie ma wypowiedzenia umowy na 1 dzień przed końcem okresu.

  • 13. Data: 2012-11-20 11:43:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-19 14:00:29 +0000, Liwiusz <l...@p...onet.pl> said:

    > Albowiem ponieważ?

    Powszechny błąd:

    "umowe OC , którą powinienem wypowiedzieć 1 dzien przed koncem okresu
    ubezpieczenia"

    Jest to oczywista bzdura, gdyż nie ma takiego obowiązku.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2012-11-20 11:56:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Nov 2012, witek wrote:

> [...]

    Zdaje się, ze niemożliwość wypowiedzenia zawartej umowy OC.
    :)
    (może być rozwiązana w przypadkach przewidzianych ustawą,
    jak ktoś samochód sprzeda na przykład, ale to inna sprawa).

    > Serio pytam bo absolutnie nie wiem co chciałes napisać,

    Chciał napisać, ze wypowiada kontynuację umowy, tj. prawo do zawarcia
    *kolejnej* umowy na kolejny rok.
    Na jakieś 99,974% ;), ale dobrze jakby (Filip) potwierdził
    czy dobrze myślę.
    Aktualna umowa nie jest bowiem wypowiadana, nie da się ukryć.
    Obowiązuje do końca okresu, niezależnie od tego kiedy zostanie
    przedstawione wypowiedzenie kontynuacji.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2012-11-20 11:58:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Nov 2012, Liwiusz wrote:

    > Albowiem ponieważ?

    Albowiem ponieważ ta umowa i tak trwa do końca okresu :)
    (więcej napisałem w poście do Witka).

    Nie da się ukryć że Filip czepia się formalności, ale również nie da
    się ukryć że co racja to racja.
    To tak jak z potoczną rekacją na pytanie "czy ma pan zegarek" ;)
    (coraz rzadszą, bo zegarki w nadmiarze są w innym sprzęcie)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2012-11-20 18:20:02
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > pzdr, Gotfryd

    Nie spodziewałbym się, że mógłbyś nie odgadnąć moich intencji w
    poprzednich postach w tym wątku. :)

    Brawo! :)