  • 1. Data: 2012-11-06 20:39:22
    Temat: ubezpieczenie OC
    Od: j...@g...com

    Wypowiedziałem ubezpieczycielowi umowe OC , którą powinienem wypowiedzieć 1 dzien
    przed koncem okresu ubezpieczenia. Umowa byla do 28 VIII, ja wyslalem poczta
    wypowiedzenie (polecony) 24 VIII. Oni twierdzą ze dostali 29 VIII i ze mam placic, a
    ja ze mnie to raczej srednio interesuje bo wyslalem 4 dni wczesniej. Co na to prawo?

  • 2. Data: 2012-11-06 20:56:35
    Temat: Re: ubezpieczenie OC
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    j...@g...com wrote:
> [...]
    ja ze mnie to raczej srednio interesuje bo wyslalem 4 dni wczesniej. Co na to prawo?

    i po rybkach. jestes w plecy. liczy (ła) sie data otrzymania pisma przez
    ubezpieczyciela.

    znany numer. kontaktuj sie z poczta, niech ustala kiedy polecony został
    dostarczony. Ale sie wysyla listy w weekend i liczy na to ze dotra w
    poniedzialek to wlasnie taki jest efekt.

  • 3. Data: 2012-11-07 00:32:57
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    Poszukaj na googlach o podwójnym obowiazkowym OC i o wypowiedzeniu tego
    które już próbowałeś wypowiedzieć. Przepisy zmieniły się na korzyść
    ubezpieczonych.

  • 4. Data: 2012-11-07 01:18:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Garg07. wrote:
    > Poszukaj na googlach o podwójnym obowiazkowym OC i o wypowiedzeniu tego
    > które już próbowałeś wypowiedzieć. Przepisy zmieniły się na korzyść
    > ubezpieczonych.

    ale dopiero w lutym i jego nie dotycza.

  • 5. Data: 2012-11-07 07:58:32
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-11-06, o godz. 11:39:22
    j...@g...com napisał(a):

> [...]
    > twierdzą ze dostali 29 VIII i ze mam placic, a ja ze mnie to raczej
    > srednio interesuje bo wyslalem 4 dni wczesniej. Co na to prawo?

    Ustawa o Obowiązkowych Ubezpieczeniach Posiadaczy Pojazdów
    Mechanicznych, art. 2 pkt. 1:
    Wypowiedzenie umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC to nie jest konkurs
    "Claudii", gdzie liczy się data stempla pocztowego.

    --
    Jacek Midura

  • 6. Data: 2012-11-07 09:30:21
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    A probowales sledzenia przesylki, teraz chyba polecone tez mozna podgladac przez
    www i tam bedzie widac, kiedy dotarlo.

  • 7. Data: 2012-11-07 10:55:55
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    2...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

> [...]
    > twierdzą ze dostali 29 VIII i ze mam placic, a ja ze mnie to raczej
    > srednio interesuje bo wyslalem 4 dni wczesniej. Co na to prawo?

    W trybie reklamacji możesz ustalić kiedy odebrali przesyłkę. Musisz
    tylko mieć potwierdzenie nadania do złożenia reklamacji. Jeśli odebrali
    27 VIII, to niech spadają. Natomiast jeśli odebrali nawet 28 VIII to
    raczej nic nie zwojujesz, bo Ciebie obowiązywały jeszcze przepisy sprzed
    aktualizacji i już tylko dobrą wolą będzie jeśli zgodzą się na jakieś
    ustępstwo.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2012-11-19 14:39:39
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-11-06 20:39, j...@g...com pisze:
> [...]
    ja ze mnie to raczej srednio interesuje bo wyslalem 4 dni wczesniej. Co na to prawo?

    Nie ma czegoś takiego jak wypowiedzenie umowy z tytułu OC na 1 dzień
    przed końcem okresu ubezpieczenia. Nie ma czegoś takiego.

  • 9. Data: 2012-11-19 15:00:29
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-19 14:39, Filip pisze:

    > Nie ma czegoś takiego jak wypowiedzenie umowy z tytułu OC na 1 dzień
    > przed końcem okresu ubezpieczenia. Nie ma czegoś takiego.

    Albowiem ponieważ?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2012-11-19 18:03:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Filip wrote:
    > Nie ma czegoś takiego jak wypowiedzenie umowy z tytułu OC na 1 dzień
    > przed końcem okresu ubezpieczenia. Nie ma czegoś takiego.

    A co jest?
    A w zasadzie co było?