    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 20 Nov 2012 11:56:04 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: ubezpieczenie OC

    On Mon, 19 Nov 2012, witek wrote:

> [...]

    Zdaje się, ze niemożliwość wypowiedzenia zawartej umowy OC.
    :)
    (może być rozwiązana w przypadkach przewidzianych ustawą,
    jak ktoś samochód sprzeda na przykład, ale to inna sprawa).

    > Serio pytam bo absolutnie nie wiem co chciałes napisać,

    Chciał napisać, ze wypowiada kontynuację umowy, tj. prawo do zawarcia
    *kolejnej* umowy na kolejny rok.
    Na jakieś 99,974% ;), ale dobrze jakby (Filip) potwierdził
    czy dobrze myślę.
    Aktualna umowa nie jest bowiem wypowiadana, nie da się ukryć.
    Obowiązuje do końca okresu, niezależnie od tego kiedy zostanie
    przedstawione wypowiedzenie kontynuacji.

    pzdr, Gotfryd