  • 1. Data: 2012-11-05 17:05:53
    Temat: Dotacje Unijne- Uzasadnienie zakupu droższego urządzenia
    Od: l...@w...pl

    Zakupiłem 2 urządzenia do firmy z dotacji unijnych, lecz są to urządzenia o ok, 68%
    droższe od tych podanych w projekcie,
    Zdecydowałem się na nie ponieważ były jakościowo i technologicznie dużo lepsze i
    wytrzymalsze od tych wybranych w projekcie,
    Jak uzasadnić zakup tych droższych urządzeń aby zostały pozytywnie rozpatrzone

  • 2. Data: 2012-11-05 17:12:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    > i wytrzymalsze od tych wybranych w projekcie,
    > Jak uzasadnić zakup tych droższych urządzeń aby zostały pozytywnie rozpatrzone

    Tak jak tutaj napisałeś.

  • 3. Data: 2012-11-05 17:26:52
    Od: l...@w...pl

    Tylko problem polega na tym aby tak to ujac aby komisja ktora przyjmie wniosek
    zrozumiala intencje i pozytywnie rozpatrzyla wniosek,
    I czy taki powod zakupu drozszych urzadzen jest do zaakceptowania przez komisje

  • 4. Data: 2012-11-05 18:06:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-05 17:26:52 +0100, l...@w...pl said:

    > Tylko problem polega na tym aby tak to ujac aby komisja ktora przyjmie
    > wniosek zrozumiala intencje i pozytywnie rozpatrzyla wniosek,

    Tak.
    Dlatego nie możesz tego napisać jak tu, ale dokładnie - tak jakbyś w
    szkole pisał wypracowanie; wstęp, rozwinięcie, podsumowanie...

    > I czy taki powod zakupu drozszych urzadzen jest do zaakceptowania przez komisje

    1. to nie jest pytanie
    2. gdyby było, to tylko komisja zna odpowiedź

    --
    Bydlę