    From: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tpsa blokuje adresy IP...
    Date: Wed, 31 Dec 2008 23:14:51 +0100

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:1r3t47b0lt9l9$.1be8pwa6x8mby.dlg@40tude.net...

    > Z tego co kojarzę, to zmiana loginu służyła tylko do obejścia blokady
    > wybranych portów. Nie mam możliwości sprawdzenia - nie jestem klientem tp
    > sa.

    Ja mam to nieszczęście być ich klientem i potwerdzam że
    zmiana loginu umożliwia tylko przyjmowanie połączeń
    na wszystkich portach. Ma to znaczenie gdy oczekujemy
    na połączenie na określonym porcie (np. serwer do jakiejś
    gry uruchomimy itp.) w przypadku inicjowania połączeń
    na dowolnym porcie blokada nie działa przy czym login jest
    bez znaczenia. To akurat jest niegłupie i zrozumiałe, biorąc
    pod uwagę użyszkodników typu dzieci neostrady.

    Strona www.gimp.org nadal jest jednak blokowana :-(
    Jestem grafikiem, potrzebna mi ta strona chociażby
    do aktualizacji oprogramowania.

    Myślę że to wystarczający powód aby zerwać umowę.

    PS. TPSA nei wywiązała się z promocji w której brałem udział
    tj. nie otrzymalem drukarki HP, czekam już 8 miesiecy
    czy to wystarczy abym zerwał umowę ? Przyznam ze byłby
    mi na rękę zerwać tą umowę bo zawarłbym nową na firmę
    mojej żony.

    Tomy M. www.ansibl.com