  • 21. Data: 2010-02-04 23:51:09
    Temat: Re: testament a samobójstwo
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek_P pisze:

    > Hm, cos mi sie kolacze, ze jest rozstrzygniecie sadowe, iz polisa
    > na zycie podlega wyplacie nawet w przypadku samobojstwa.

    Tu nie ma potrzeby żadnego rozstrzygnięcia sądowego. Jest art. 833 kc.

    --
    @2009 Johnson

  • 22. Data: 2010-02-05 00:01:29
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Johnson napisal:
    > Tu nie ma potrzeby żadnego rozstrzygnięcia sądowego. Jest art. 833 kc.

    No wlasnie :) Kolatalo sie, kolatalo...

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 23. Data: 2010-02-05 00:11:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/4/2010 5:45 PM, Jacek_P wrote:

    > Hm, cos mi sie kolacze, ze jest rozstrzygniecie sadowe, iz polisa
    > na zycie podlega wyplacie nawet w przypadku samobojstwa.

    o ile w polisie nie jest napisane, ze nie jest.

  • 24. Data: 2010-02-05 00:19:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Staram się dostawać do twojego poziomu ;)

    Tylko w tych staraniach poszedłeś w przeciwnym kierunku...

    Swoją szosą jak człowiek, który - tak jak ty - nie jest w stanie
    odróżnić równoważności od implikacji, może mieć choćby maturę??

    Przecież to podstawy logiki zdań!

  • 25. Data: 2010-02-05 00:19:35
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    witek napisal:
    > o ile w polisie nie jest napisane, ze nie jest.

    Chcesz wylaczyc kawalek KC? Johnson wskazal art.833.
    Tam jest okres karencji, ale umowa moze go skrocic,
    nie moze wydluzyc.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 26. Data: 2010-02-05 00:24:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-02-04 23:46, Johnson pisze:

    > Spadłem z krzesła ... obiektywne powody do samobójstwa. Nie ma takich.
    > Wszystkie powody do samobójstwa są subiektywne.

    Często zgadzam się z Tobą. Często również zgadzam się z
    Andrzejem. Tym razem muszę stanąć po stronie Andrzeja - tak,
    bywają *obiektywne powody dla samobójstwa*. I czego byś nie
    powiedział, tego nie zmienisz , tak jak żaden poje**ny katol nie
    wmówi mi, że postinor to lek poronny ;)

    P.S.
    Nie próbuj nawiązywać dialogu z moim sumieniem i innymi takimi ;)
    6008

  • 27. Data: 2010-02-05 00:26:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-02-05 00:14, Johnson pisze:

    > Plajta czy rak nie są powodem do samobójstwa,

    Masz rację - nie są.
    Bywają.

    6008

  • 28. Data: 2010-02-05 05:49:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Swoją szosą jak człowiek, który - tak jak ty - nie jest w stanie
    > odróżnić równoważności od implikacji, może mieć choćby maturę??

    No nie będę zgadywał ... masz maturę ?

    --
    @2009 Johnson

  • 29. Data: 2010-02-05 07:40:48
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 4 Lut, 23:41, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > IMHO ciężkie do wykazania - zwłaszcza jeśli byłby jakieś obiektywne
    > powody do samobójstwa (np. nieuleczalna choroba).

    Z defaultu kazda proba samobojcza wiazana jest z choroba psychiczna.
    Dlatego tez niedoszli/odratowani samobojcy laduja w psychiatryku.

  • 30. Data: 2010-02-05 08:17:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > No nie będę zgadywał ... masz maturę ?

    Zgaduj dalej: ty nie odróżniasz implikacji od równoważności. Ja
    odróżniam. Mówi ci to coś?