  • 1. Data: 2010-02-13 15:29:21
    Temat: Re: Zwrot 10 dni, a odbior osobisty
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Budzik"

    > Natomiast w przypadku *zamowenia* towaru w sklepie internetowym i
    > pozniejszego odebrania go osobiscie - nie byłbym tego pewien.

    przysługuje - sprawdzilem na sobie
    kupilem zasilacz do pc w morele.net i odebralem osobiscie.
    nie dzialal więc przyjęli zwrot (osobiście w tym samym punkcie)
    i oddali kasę
    *** blad ***

  • 2. Data: 2010-02-13 18:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > przysługuje - sprawdzilem na sobie
    > kupilem zasilacz do pc w morele.net i odebralem osobiscie.
    > nie dzialal więc przyjęli zwrot (osobiście w tym samym punkcie)
    > i oddali kasę

    chyba cos pozajaczkowałes.
    Po pierwsze w przypadku "niedziałania" przyjecie zwrotu to zadna łaska.
    Mogliby oczywiscie przeprowadzic procedure reklamacyjna, ale po co to komu.
    Po drugie, nawet gdyby to był standardowy zwrot "bo mi sie odmysliło" i by
    ci go przyjeli - dowodziłoby to tylko, ze dany sklep przyjmuje, a nie ze
    takie sa przepisy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 3. Data: 2010-02-13 22:49:52
    Od: "Loko" <l...@l...pl>

    > przysługuje - sprawdzilem na sobie
    > kupilem zasilacz do pc w morele.net i odebralem osobiscie.
    > nie dzialal więc przyjęli zwrot (osobiście w tym samym punkcie)
    > i oddali kasę

    i uważasz, że twoja przygoda spowodowała od razu odpowiedni zapis w KC i od
    tego momentu już tak jest? :-)

  • 4. Data: 2010-02-14 18:28:28
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Loko"

    > i uważasz, że twoja przygoda spowodowała od razu odpowiedni zapis w KC
    > i od tego momentu już tak jest? :-)

    uważam, że odbiór osobisty (ani fakt ze wg mnie ten zasilacz nie
    dzialal)
    nic nie zmienia - morele.net ładnie przyjmują zwracany towar, ponieważ
    klient
    przy zakupie internetowym ma na to 10 dni.
    I tylko chciałem to potwierdzić, ponieważ inni gdybali,
    bo nikt akurat nie byl w takiej sytuacji
    *** blad ***

  • 5. Data: 2010-02-14 19:59:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik blad blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl ...

> [...]
    > przy zakupie internetowym ma na to 10 dni.
    > I tylko chciałem to potwierdzić, ponieważ inni gdybali,
    > bo nikt akurat nie byl w takiej sytuacji

    zeby była jasnosc:
    kupujesz cos poza lokalem przedsiebiorcy (czyli teoretycznie masz mozliwosc
    zwrotu do 10(90) dni. Towar okazuje sie byc zepsuty.
    Pytanie: czy mozna oddac zepsuty towar?

  • 6. Data: 2010-02-15 23:06:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 14 Feb 2010, blad wrote:

> [...]
    > nic nie zmienia - morele.net ładnie przyjmują zwracany towar, ponieważ klient
    > przy zakupie internetowym ma na to 10 dni.

    Ale opisywałeś *INNY* przypadek.
    Możliwość zwrotu w ciągu 10 dni jest NIEZALEŻNA od powodu, wynika
    z widzimisię klienta i nie zobowiązuje sprzedawcy do pokrycia
    kosztów np. odesłania (odesłanie z powrotem do sprzedawcy nie
    jest "zwrotem tego co sprzedawca świadczył", prawda?)

    Reklamacja "bo nie działa" to niezgodność z umową, ma terminy
    pół roku i dwa lata (zmienia się domniemanie co do przyczyny)
    i *nie* wynika z widzimisię!

    pzdr, Gotfryd