    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.inwalidzi,pl.sci.medycyna
    Subject: swiadczenie rehabilitacyjne po 182 dniach choroby
    Date: 20 Sep 2006 09:18:25 -0700

    witam.

    w tej chwili choruje 120 dni. z kadr dostalem informacje, ze mam
    przedlozyc odpowiednie dokumenty do lekarza prowadzacego o przyznanie
    swiadczenia rehabilitacyjnego.

    mam dwa pytania:

    1. poniewaz po 120 dniach i kilku pobytach w szpitalach nie jestem
    nawet do konca zdiagnozowany to moja choroba moze trwac dluzej niz te
    182 dni. lekarz prowadzacy moze przyznac rente, ale co w takim
    wypadku. czy bede mial mozliwosc powrotu do pracy w przypadku kiedy
    lekarz przyzna mi rente?

    2. jesli przyzna mi swiadczenie rehabilitacyjne (dodatkowe 3 miesiace)
    a okaze sie, ze moj stan zdrowia jest na tyle powazny, ze nie bede mogl
    po tych 3 miesiacach pracowac (bede dalej niezdolny) - co wtedy? bede
    musial wrocic do pracy chory czy nie chory, czy wtedy bede mogl sie
    starac o rente?

    dziekuje bardzo za odpowiedz.