  • Data: 2006-09-20 16:51:46
    Temat: Re: swiadczenie rehabilitacyjne po 182 dniach choroby
    Od: "..." <d...@d...dot> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. jesli przyzna mi swiadczenie rehabilitacyjne (dodatkowe 3 miesiace)
    > a okaze sie, ze moj stan zdrowia jest na tyle powazny, ze nie bede mogl
    > po tych 3 miesiacach pracowac (bede dalej niezdolny) - co wtedy? bede
    > musial wrocic do pracy chory czy nie chory, czy wtedy bede mogl sie
    > starac o rente?
    >
    > dziekuje bardzo za odpowiedz.

    najpierw jest 120 dni chorobowego , pózniej mozesz dostac przez 3 miesiace
    swiadczenie rehabilitacyjne w wysokosci chorobowego, zalezy od orzecznika,
    mi przedluzyl chorobowe o 3 miesiace , kasa ta sama a nazywalo sie
    swiadczeniem rehab., a pózniej maks 9 miesiecy swiadczenia rehabilitacyjnego
    w wysokosci 75% placy netto ( w sumie swiadczenie rehabilitacyjne jest
    placone przez rok maks, a pózniej jak nadal bedziesz niezdolny to jest chyba
    do 2 lat jakas renta ale o to sa juz raczej grosze.)

    polecam nagrywac orzeczników na dyktafon , nigdy nie wiadomo co ci powie ,
    mozesz trafic na pseudo lekarza , który stwierdzi ze jestes zdrowy mimo ze
    wszystkie znaki na ziemi mówia innaczej

    pozdrawiam i zdrówka zycze