  • 1. Data: 2006-03-07 18:55:20
    Temat: stypendium naukowe
    Od: s...@o...pl

    Witam,

    Mam takie pytanie, mianowicie dostałem stypendium naukowe za rok
    2004/2005 (wypłacane od października 2005 ) i powiedziano mi że
    będzie wypłacane przez 10 miesięcy, skoro jednak ukończyłem teraz
    szkołę ( 7 semestr ) to jako już "nie strudent" dalej będę je
    otrzymywał?

    I czy jest możliwość otrzymania stypendium za 7 ostatni semestr,
    średnią też mam wg. kryteriów?

  • 2. Data: 2006-03-07 19:14:58
    Temat: Re: stypendium naukowe
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Prawdopodobnie zalezy od regulaminu uczelni - najlepiej zapytac w
    dziekanacie.

    K.

  • 3. Data: 2006-03-08 11:03:12
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu s...@o...pl porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > otrzymywał?
    > I czy jest możliwość otrzymania stypendium za 7 ostatni semestr,
    IHMO stypendia studenckie sa dla studentow a konczac studia przestales
    byc studentem.
    A co na to powiedziala komisja stypendialna na Twojej uczelni i samorzad?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl