  • 1. Data: 2006-03-07 18:06:26
    Temat: Książki Gerego Francione i Toma Regana
    Od: "Karolina" <k...@l...mm.pl>

    Witam,
    mam pytanie czy wiecie gdzie w Polsce można dostać książki tych panów? Piszę
    aktualnie pracę magisterską i
    ich prace są mi bardzo potrzebne. Szukałam w bibliotece wydziałowej,
    uniwersytetu łódzkiego i wojewódzkiej piłsudskiego, bo jestem z Łodzi.
    Planuję pójść jeszcze do Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami moze tam mi
    pomoga ale gdyby ktoś z grupowiczów wiedział coś to barzdo proszę o
    informację.
    Pozdr Karolina

  • 2. Data: 2006-03-07 18:09:20
    Temat: Re: Książki Gerego Francione i Toma Regana
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2006 19:06:26 +0100, Karolina napisał(a):

    > mam pytanie czy wiecie gdzie w Polsce można dostać książki tych panów?

    Poszukaj w BN:
    http://alpha.bn.org.pl/screens/mainmenu_pol.html

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-03-07 18:26:44
    Od: "Karolina" <k...@l...mm.pl>

    Bardzo dziękuję za informację. Sprawdziłam niestety nie ma :(. Jeśli ktoś
    wie coś jeszcze nadal prosze o info.

    Pozdr