  • 1. Data: 2005-09-02 13:07:35
    Temat: stypendium
    Od: "abx" <a...@o...pl>

    Witam,
    Mam pytanie odnośnie stypendium, a konkretnie o dochód na jedną
    osobę w rodzinię.
    Mój ojciec nie zamieszkuję ze mną, choć jest zameldowany na pobyt stały w
    mieszkaniu lokatorkim ( główny najemca ). Posiada również zameldowanie
    tymczasowe w miejscu, gdzie obecnie zamieszkuję.
    Na ojca mam zasądzone alimenty.
    Jednak mam pewne obawy, czy należy wpisać jego dochód ( który przekroczyłby
    dochód potrzebny do uzyskania stypedium).
    Czy według prawa można pominąć dochód ojca, wpisująć jego alimenty do
    stypendium?
    PZDR
    abx

  • 2. Data: 2005-09-02 14:12:17
    Temat: Re: stypendium
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Czy według prawa można pominąć dochód ojca, wpisująć jego alimenty do
    > stypendium?

    TAK!