  • 1. Data: 2005-09-02 11:51:45
    Temat: Problem ze zmianą abonamentu w idei !!!
    Od: "PREEM" <z...@i...com>

    Napisałem o tym na forum pl.misc.telefonia.gsm
    ale wysyłam i tu bo może szybciej da mi ktoś odpowiedź

    Ludziska pomóżcie
    Jak pisałem pare dni temu nie moge zmienić planu taryfowego ( zmniejszyc )
    byłem u jednego faceta w punkcie sprzedaży idei przeczytał na umowę i
    powiedział że nic nie ma odnośnie zmniejszenia

    Zadzwoniłem więc ponownie pod *22 - no i znowu stara spiewka że niby brałem
    telefon po takiej cenie i przy takim planie taryfowym i że nie mozna
    zmniejszyć .

    Ludziska piszczie co robić , jacys prawnicy , UOKIK , Federacja
    konsumentów -

    jedno co wiem to na pewno nie podpiszę następnej umowy z ideą za takie
    kombinacje
    Ps. W razie potrzeby mogę przesłać skan aneksu .

  • 2. Data: 2005-09-02 14:29:48
    Temat: Re: Problem ze zmianą abonamentu w idei !!!
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    PREEM napisał(a):
    > Ludziska piszczie co robić , jacys prawnicy , UOKIK , Federacja
    > konsumentów -

    idź z umową do Federacji Konsumentów albo do miejskiego/powiatowego
    rzecznika konsumentów (adresy na www.uokik.gov.pl)

    KG

  • 3. Data: 2005-09-02 15:46:29
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PREEM" <z...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > brałem
    > telefon po takiej cenie i przy takim planie taryfowym i że nie mozna

    Temu to sie nie dziwie. Zalozmy ze brales tel wart pare tysiecy na najwyzszy
    abonament
    zeby zaplacic za niego 1zl, a potem chcesz zmniejszyc abonament do powiedzmy
    25zl/mies.Telefon sprzedajze za powiedzmy 1500zł, na abonamenty
    wydajesz lacznie przez 24 mies 600zł czyli 900zł do przodu.
    Przeciez kazdy by tak chcial i zyc by z tego mozna.
    Idea prawdopodobie w regulaminie ma ze przez jakis tam czas nie wolno
    tobie zmienic planu taryfowego na tanszy.

    > Ludziska piszczie co robić , jacys prawnicy , UOKIK , Federacja
    > konsumentów -
    >
    > jedno co wiem to na pewno nie podpiszę następnej umowy z ideą za takie
    > kombinacje

    Nikt prawdopodobnie nie zmuszal ciebie do podpisywania umowy

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-09-02 15:51:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Baczek napisał(a):
> [...]
    > Idea prawdopodobie w regulaminie ma ze przez jakis tam czas nie wolno
    > tobie zmienic planu taryfowego na tanszy.

    Przecież napisał, że w umowie nic na ten temat nie ma. Jak nie ma, to
    może zmieniać, niech napisze prośbę na piśmie. Jak jest wzmianka, że nie
    może zmienić - to nie może. Ciekawe tylko dlaczego do przeczytania umowy
    potrzebny był facet w punkcie sprzedaży? Ponoć analfabetyzmu u nas nie ma ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2005-09-02 15:53:58
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > potrzebny był facet w punkcie sprzedaży? Ponoć analfabetyzmu u nas nie ma

    Fakt nie dojzalem ze pisal, ale czy nie ma jakiegos "knyfu" w umowie
    ze akceptuje regulamin ktory znajduje sie gdzies tam ??

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-09-02 15:58:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Baczek napisał(a):

    > Fakt nie dojzalem ze pisal, ale czy nie ma jakiegos "knyfu" w umowie
    > ze akceptuje regulamin ktory znajduje sie gdzies tam ??

    Nie "gdzieś tam", tylko powinien dostać przy podpisywaniu - chodzi o
    regulamin promocji. I to tam zapewne znajduje się informacja, że abonent
    nie może zmienić taryfy na niższą przez X miesięcy. Ale na to pytanie
    nie znajdzie odpowedzi na grupie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 7. Data: 2005-09-02 18:48:42
    Od: Paweł Kaczmarski <p...@p...pl>

> [...]
    > nie może zmienić taryfy na niższą przez X miesięcy. Ale na to pytanie nie

    Albo dostał do podpisania aneks do umowy, tylko o tym zapomniał ...
    Jeśli rzeczywiście przez niedopatrzenie pracownika salonu nie podpisał
    "cyrografu" to niech zmienia a dealer dostanie za to po głowie.
    Co do konsultantów z BOK-u to nie zawracaj sobie głowy - złóż pisemne
    żądanie w salonie idei za pokwitowaniem. Jeśli nie mają racji to nie będą
    tacy odważni na piśmie.

    Paweł

  • 8. Data: 2005-09-02 20:45:11
    Od: "Joy" <d...@N...pl>

    Użytkownik "Paweł Kaczmarski" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Co do konsultantów z BOK-u to nie zawracaj sobie głowy - złóż pisemne
    > żądanie w salonie idei za pokwitowaniem. Jeśli nie mają racji to nie będą

    Nigdy nie rozumiałem pewnego zachowania. Podpisuje się coś a potem sie
    dzwoni do BOK, ze panie ja tego nie czytałem bo wie pan jak to jest szybko
    i wogole...
    Zasada jesttaka iż jeśli zeczywiscie na umowie nie ma wzmianki o tym ze nie
    mozna i przeafaksujesz to do nich na 22 588 78 83 z prosba o zmiane lub
    wyjasnienie to napewno takie dostaniesz.

    Jednak wiem z doświadczenia ze takie coś jest. w aneksie parf 4 pkt 3 chyba.
    Jutro sprawdze.