  • 1. Data: 2005-09-02 12:55:07
    Temat: wezwanie do zaplaty przez sad grodzki w krakowie....
    Od: "cangre" <k...@p...onet.pl>

    dzis mi przyszlo wezwanie do zaplaty naleznosci MPK w Krakowie za jazde bez
    biletu wydane przez Sad Grodzki.Czy groza mi jakies konsekwencje prawne z
    tego powodu czy tylko jak zaplace to bedzie spokoj??

  • 2. Data: 2005-09-02 13:02:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    cangre napisał(a):
    > dzis mi przyszlo wezwanie do zaplaty naleznosci MPK w Krakowie za jazde bez
    > biletu wydane przez Sad Grodzki.Czy groza mi jakies konsekwencje prawne z
    > tego powodu czy tylko jak zaplace to bedzie spokoj??

    Coś pokręciłeś, sądy nie wysyłają wezwań do zapłaty.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2005-09-02 13:05:54
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

> [...]
    > biletu wydane przez Sad Grodzki.Czy groza mi jakies konsekwencje prawne z
    > tego powodu czy tylko jak zaplace to bedzie spokoj??

    To wezwanie do sądu ? Czy nakaz zapłaty wydany w trybie uproszczonym ?

  • 4. Data: 2005-09-02 13:12:57
    Od: "cangre" <k...@p...onet.pl>

    Nakaz zaplaty

  • 5. Data: 2005-09-02 13:17:14
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "cangre" <k...@p...onet.pl> naskrobał/a w

> [...]
    > jazde bez biletu wydane przez Sad Grodzki.Czy groza mi jakies
    > konsekwencje prawne z tego powodu czy tylko jak zaplace to bedzie

    Jesli nie zgłosisz sprzeciwu/zarzutów, to sprawa trafi do komornika, a
    wtedy dojdzie jeszcze trochę dodatkowych kosztów.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak nie wiadomo o co chodzi, to na pewno chodzi o statystyki.

  • 6. Data: 2005-09-02 14:11:05
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    cangre napisał(a):
    > Nakaz zaplaty

    Z kiedy przejazd ?

    Jak sprzed roku i miesiąca - Wnieś sprzeciw .. się znaczy
    podnieś zarzut przedawnienia.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT1200

  • 7. Data: 2005-09-02 14:26:56
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Goomich napisał(a):
    > Jesli nie zgłosisz sprzeciwu/zarzutów, to sprawa trafi do komornika, a
    > wtedy dojdzie jeszcze trochę dodatkowych kosztów.

    przecież nie trafi do komornika jeśli zapłaci

    KG

  • 8. Data: 2005-09-02 14:41:21
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    kam <#k...@w...pl#> naskrobał/a w news:df9nal$7f5$1@inews.gazeta.pl:

    > przecież nie trafi do komornika jeśli zapłaci

    Pytał się, czy grożą mu konsekwencje i czy będzie miał spokój dopiero gdy
    zapłaci. Opisałem co się może stać jeśli nie zapłaci.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Dobry programista wiesza sie razem ze swoim programem.

  • 9. Data: 2005-09-02 15:18:00
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Nakaz zaplaty

    No to mozesz zapłacic, albo odwiedzi cie komornik.

    Mozesz sie tez odwołać od tego nakazu, wtedy normalnie odbędzie sie
    rozprawa, na ktorej bedziesz mogl sie wygadac.