  • 1. Data: 2005-09-02 11:48:05
    Temat: Urlop...
    Od: "Przemo" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Wiem, że ten temat już był wiele raze, ale nie łape sie w tym i chciałbym
    wiedziec ile przysługuje mi urlopu:

    Zatrudniłem się 12.03.2003

    Wcześniej pracowałem 14 dni
    Potem 1 rok byłem w wojsku
    Kolejny rok to zasiłek
    i wtedy sie zatrudniłem
    Jeśli chodzi o szkołę to skończyłem 5 letnie technikum

    Proszę powiedzcie mi jak powinien wygladac mój urlop. tzn ile w jakim roku
    powieniem miec urlopu

    Dzięki za odpwiedz i pozdrawiam
    Przemo

  • 2. Data: 2005-09-03 07:13:08
    Temat: Re: Urlop...
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Przemo" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeśli chodzi o szkołę to skończyłem 5 letnie technikum
    >
    > Proszę powiedzcie mi jak powinien wygladac mój urlop. tzn ile w jakim roku

    20 dni - jeśli pracownik pracuje krócej niż 10 lat.
    Do okresu pracy, od którego zależy wymiar urlopu, wlicza się z tytułu
    ukończenia średniej szkoły zawodowej - 5 lat / art. 155 KP/.