  • 1. Data: 2003-01-05 19:17:40
    Temat: studia
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Jakie jest wasze zdanie na temat UW. Jak trudno jest sie dostac, skonczyc
    studia. Bede wdzieczny za opinie.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 2. Data: 2003-01-05 20:48:00
    Temat: Re: studia
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie jest wasze zdanie na temat UW. Jak trudno jest sie dostac, skonczyc
    > studia. Bede wdzieczny za opinie.

    polecam Uj jest najlepszy
    eLaIs

  • 3. Data: 2003-01-05 21:24:18
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > polecam Uj jest najlepszy
    > eLaIs

    Nejlepszy jest UWr (Uniwersytet Wroclawski)

    Konrad

  • 4. Data: 2003-01-05 21:36:41
    Od: "Abuser" <n...@m...pl>

    > Jakie jest wasze zdanie na temat UW. Jak trudno jest sie dostac, skonczyc
    > studia. Bede wdzieczny za opinie.
    po co bediesz sie w polsce uczyc ?? jedz zagranice, tam sie ucz, potem
    mozesz wroocic !!

  • 5. Data: 2003-01-05 22:11:09
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Abuser" <n...@m...pl> pisze w news:ava8hf$r29$1@absinth.dialog.net.pl:

    dzieki za opinie tak wogole

    > po co bediesz sie w polsce uczyc ?? jedz zagranice, tam sie ucz, potem
    > mozesz wroocic !!
    pomysl jest dobry i tez o tym myslalem, ale bylbym wdzieczny za troche
    wiecej szczegolow. Jak z angeislkim CAE wystarczy ?

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 6. Data: 2003-01-05 22:15:32
    Od: "Abuser" <n...@m...pl>

    > pomysl jest dobry i tez o tym myslalem, ale bylbym wdzieczny za troche
    > wiecej szczegolow. Jak z angeislkim CAE wystarczy ?
    Ciesze sie za wziales taka mozliwosc do siebie. Nie wiem jak to jest
    zagranica, wiem ze wpolsce 2razy zawalilem studia... z braku motywacji
    (kierunek inforamtyka)

  • 7. Data: 2003-01-05 22:22:24
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "eLaIs" <e...@p...fm> pisze w news:ava5mp$5r0$1@news.tpi.pl:

    a jeszcze jakby mi ktos powiedzial kilka slow na temat egzaminow

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 9. Data: 2003-01-05 22:34:17
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    eLaIs napisa_(a):
    > polecam Uj jest najlepszy

    dziwne poglądy macie w tym Krakowie ;)

    KG

  • 10. Data: 2003-01-05 23:32:13
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > a jeszcze jakby mi ktos powiedzial kilka slow na temat egzaminow
    >

    > --
    > huski

    We Wrocku jest test 100 pytan. jednokrotnego wyboru. jedna odpowiedz

    z czterech prawdziwa. pytania historia i wos. Do wrycia z 8 ksiazek

    szczegolowosc testu dosc dobra. pytaja np. o liczbe polskich poslow

    chlopskich w parlamencie austriackim itp

    pouczysz sie 2-3 miesiace i zdasz hehe

    Konrad