  • 31. Data: 2003-01-07 12:28:44
    Temat: Re: studia
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

    Użytkownik "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns92FC76274231Bpawelnjgwppl@193.42.231.152...
> [...]
    opinia.Pewnie jakbys
    > zobaczyl budynek wpia w Lodzi to bys sie skrzywil niemilosiernie i
    powiedzial ze
    > UL jest do niczego a chyba nie musze wymieniac nazwisk profesorow ktorzy
    tam
    > wykladaja/wykladali (chociazby zmarly niedawno A.Szpunar).Zreszta prosze
    bardzo
    > licytujemy sie dalej: wg mnie najlepszy jest Uniwersytet Gdanski bo
    ministrem
    > sprawiedliwosci byl Kaczynski (obecnie prezydent Warszawy) a poza tym

    *powiem tylko tyle ze nie jestem chlopakiem ,a post byl pisany do osoby o
    plci meskiej ,to tak dla formalnosci ;)
    Uj-nie wywyzszam ,zgadzam sie z tym ,ze nie ma to wiekszego znaczenia w
    praktyce ,tylko moja opinia miala sluzyc autorowi pierwszego postu ,bo
    zastanawia sie jaka uczelnie wybrac.
    pozdrawiam
    eLaIs

  • 32. Data: 2003-01-07 15:15:44
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'PzKw_Panther' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:Xns92FC76274231Bpawelnjgwppl@193.42.231.152 taką oto treść:

> [...]
    | Kaczynski (obecnie prezydent Warszawy) a poza tym prawa handlowego
    | uczyl Kruczalak. Bez sensu to troche nie uwazasz ?

    Taaa, a zdawales jakis egzamin u Maxi Kaza? (czyt. Kruczalaka)

    ->piotr

  • 33. Data: 2003-01-07 16:40:28
    Od: "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    "[ piotr sut ]" <W...@t...pl> wrote in

    > 'PzKw_Panther' wyklawiaturzył/a w niusie
    > news:Xns92FC76274231Bpawelnjgwppl@193.42.231.152 taką oto treść:

    > Taaa, a zdawales jakis egzamin u Maxi Kaza? (czyt. Kruczalaka)
    >
    > ->piotr

    Nie no co ty:),ale chodzi mi o popularnosc jego podrecznika po wejsciu w
    zycie ksh,takie czarne grube cos po ktorym mi mozg parowal

    - PzKw Panther Pawel -
    - gg 2561349 -