  • 11. Data: 2003-01-06 09:36:10
    Temat: Re: studia
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns92FAEE1F07E84huski@193.42.231.152...
    > huski <h...@p...onet.pl> pisze w
    >
    > a jeszcze jakby mi ktos powiedzial kilka slow na temat egzaminow

    *ja jestem na drugim roku na UJ ,co do egzaminu wstepnego ,to ma 200 pytan
    ,roze formy (miedzy innymi zaznaczanie blednych odpowiedzi dla
    zmylki)-formula testu sprawdzanego komputerowo, poziom wysoki ,wiedza
    historyczna jest malo przydatna w praktyce ostatnio nie bylo w ogole
    historii do 18 wieku ,sa tez pytania o pojecia z encyklopedii ich
    wyjasnienie i pytania o interpretacje kilku tekstow prawnych ,konkurencja
    duza ,studia cholernie maja wysoki poziom ,nie przasadzam ,bo prawo rzymskie
    to w ogole bylo juz mistrzostwo ,co mozna wymyslec ;)
    ale jest ok ,poza tym chamscy ludzie ,na znajomych nie ma co liczyc ,bo jest
    kilku prycholi ze wsi w akademikach ,ja na szczescie mieszkiam w Krakowie ;)
    pozdrawiam i zapraszam
    eLaIs
    a studia zagranica to polecam w USA prawo ,ale jest drogie ,no i
    przystosowuje do pracy tam

  • 12. Data: 2003-01-06 12:04:06
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Legislator" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > skonczyc

    > Nejlepszy jest UWr (Uniwersytet Wroclawski)

    Ha ha ha! Dobre.... NEJ-lepszy to moze i jest :-))))) A co to ten Uj, to nie
    bardzo wiem. Jesli tak ksztalca swoich adeptów, to juz chyba komentarz jest
    zbyteczny.

    --
    Depi.

  • 13. Data: 2003-01-06 12:04:57
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > eLaIs napisa_(a):
    >
    > dziwne poglądy macie w tym Krakowie ;)

    I to od dawna - tzn. od XIX w. A dziwne to chyba taki eufemizm?

    Depi.

  • 14. Data: 2003-01-06 12:06:36
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Abuser" <n...@m...pl> wrote in message
    > Ciesze sie za wziales taka mozliwosc do siebie. Nie wiem jak to jest
    > zagranica, wiem ze wpolsce 2razy zawalilem studia... z braku motywacji
    > (kierunek inforamtyka)

    To po co chrzanisz? NIe nadajesz sie widac na studia. To jest grupa o
    prawie, a nie o informatyce. Zwracam ci uwage, ze polskiego prawa jednak
    nauczy sie TYLKO w Polsce. Co zrobi z dyplomem z Cambridge nawet? Pomysl
    czasem czlowieku, zanim cos palniesz.

    --
    Depi.

  • 15. Data: 2003-01-06 13:04:21
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Olender napisa_(a):

    > I to od dawna - tzn. od XIX w.

    raczej w XIX...

    > A dziwne to chyba taki eufemizm?

    Dziwne to dziwne, z językiem też problemy? ;))

    KG

  • 16. Data: 2003-01-06 14:17:08
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Olender napisa_(a):
    > A co - już niby nie?

    Co dziwne poglądy czy najlepszy wydział?

    KG

  • 17. Data: 2003-01-06 14:17:24
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > Marcin Olender napisa_(a):

    > raczej w XIX...

    A co - już niby nie?

    > Dziwne to dziwne, z językiem też problemy? ;))

    Tylko po alkoholu.

    --
    Depi.

  • 18. Data: 2003-01-06 14:50:24
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Legislator" <g...@p...onet.pl> pisze w

    > We Wrocku jest test 100 pytan. jednokrotnego wyboru. jedna odpowiedz
    >
    > z czterech prawdziwa. pytania historia i wos. Do wrycia z 8 ksiazek
    >
    > szczegolowosc testu dosc dobra. pytaja np. o liczbe polskich poslow
    >
    > chlopskich w parlamencie austriackim itp
    >
    > pouczysz sie 2-3 miesiace i zdasz hehe
    >
    > Konrad

    Wielkie dzieki.
    Moze moze jakies testy ?

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 19. Data: 2003-01-06 14:53:27
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "eLaIs" <e...@p...fm> pisze w news:avbim7$aja$1@news.tpi.pl:

    > Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > *ja jestem na drugim roku na UJ ,co do egzaminu wstepnego ,to ma 200
    > pytan ....

    Wielkie dzieki za wyczerpujaca odpowiedz. A tak nawiasem mowiac to masz
    moze jakies testy ;) ?

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 20. Data: 2003-01-06 14:55:37
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Abuser" <n...@m...pl> pisze w news:avaaqc$a1g$1@absinth.dialog.net.pl:

    > Ciesze sie za wziales taka mozliwosc do siebie. Nie wiem jak to jest
    > zagranica, wiem ze wpolsce 2razy zawalilem studia... z braku motywacji
    > (kierunek inforamtyka)
    Powiem Ci, ze zastanawim sie nad tym tylko pozostaje kwestai ceny, co do
    angielskigo to ostatnio rozmawialem ze znajomym. Zdaje na studia do
    holandi, wymagaj zdanego TEOFLA (czy jakos tak sie to nazywa) na 450
    punktow chyb. Ale podobno nie jest to trudne do osiagniecia.

    P.S.
    Jakby ktos mial namiary na jakas uczelnie zagraniczna dobra to bede
    wdzieczny.

    --
    huski
    h...@i...pl