  • 1. Data: 2003-01-05 17:50:33
    Temat: pornografia
    Od: "Daniel" <i...@b...pl>

    Witam

    Czy mógłby ktoś z grupowiczów napisać mi ustawową definicję pornografii?
    Przepisy w ogóle opisują co to jest pornografia?
    W jakiej ustawie można o tym poczytać?

    Dziekuję i pozdrawiam
    Daniel H.

  • 2. Data: 2003-01-05 19:22:14
    Temat: Re: pornografia
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Daniel" <i...@b...pl> pisze w news:av9r64$mdv$1@news.tpi.pl:

    Spotkalem sie z okresleniem iz za pornografie zostalo uznane "pokazywanie
    meskich lub zenskich narzadow plciowych podczas stosunku". Jednakze
    okreslenie to zostalo uzyte przez administartora jednego z polskich
    providerow nie wiem czy podpieral sie on jakimi kolwiek akatami
    legislacyjnymi czy tylko wprowadzil to okreslenie do regulaminu na
    podstawie wlasnych przemyslen.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 3. Data: 2003-01-05 19:32:51
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Daniel" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czy mógłby ktoś z grupowiczów napisać mi ustawową definicję pornografii?
    > Przepisy w ogóle opisują co to jest pornografia?
    > W jakiej ustawie można o tym poczytać?

    Definicja jes prosta - pornografią jest wszystko,
    co zostanie za nią uznane przez klechów
    i ich przydupasów.
    Nie było jeszcze mądrego, który stworzyłby
    prawniczą definicję pornografii, a powoływani
    biegli tworzyli takie wygibasy, że nadal nikt
    nic nie wie.

  • 4. Data: 2003-01-05 21:35:44
    Od: "Abuser" <n...@m...pl>

    a co z aktem i jego odmianami np akt terorystyczny ?? :)

  • 5. Data: 2003-01-05 21:49:16
    Od: "Daniel" <i...@b...pl>

    > a co z aktem i jego odmianami np akt terorystyczny ?? :)

    jezeli masz tylko tyle do powiedzenia to daruj sobie
    podobnie jak w poscie "Nieletnia i ginekolog"

    bo ani to nie jest smieszne, ani nikomu potrzebne

  • 6. Data: 2003-01-05 21:50:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Generalnej definicji chyba nigdzie nie ma. No przynajmniej ja nie znam.
    Pewną namiastką definicji może być treść art. 202 kk. W $ 3 zapisano: "Kto
    produkuje w celu rozpowszechniania lub sprowadza albo rozpowszechnia treści
    pornograficzne z udziałem małoletniego poniżej lat 15 albo związane z
    użyciem przemocy lub posługiwaniem się zwierzęciem (...)". Wynika z tego, że
    tego typu treści są pornografią na pewno. Co do reszty, to co jakiś czas
    wybucha dyskusja, ale nie wiele z niej wynika. Za mojej pamięci Sejm już
    kilka razy przymierzał się do sformułowania ustawowej definicji. Ostatnio
    miało to być przy okazji wprowadzania obecnego kodeksu karnego. Jak dotąd
    jednak nic nie wymyślono.

  • 7. Data: 2003-01-05 22:17:02
    Od: "Abuser" <n...@m...pl>

    > jezeli masz tylko tyle do powiedzenia to daruj sobie
    > podobnie jak w poscie "Nieletnia i ginekolog"
    oj jabym tak nie demonizowal tego darowania sobie bo co ja wam moge dac ??
    :P
    > bo ani to nie jest smieszne, ani nikomu potrzebne
    jak nie jak tak !!! a chora satysfakcja chorego umyslowo Abuserka ???

  • 8. Data: 2003-01-06 08:14:15
    Od: "goro" <p...@s...ath.bielsko.pl>

    Hardcore will never die

  • 9. Data: 2003-01-06 10:13:50
    Od: "Daniel" <i...@b...pl>

    > jak nie jak tak !!! a chora satysfakcja chorego umyslowo Abuserka ???

    chyba ze tak, wiec przepraszam ;)

  • 10. Data: 2003-01-06 10:14:27
    Od: "Daniel" <i...@b...pl>

> [...]
    > miało to być przy okazji wprowadzania obecnego kodeksu karnego. Jak dotąd

    zgadza sie
    i serdecznie dziekuje