  • 1. Data: 2010-06-08 19:43:59
    Temat: stłuczka, problem z wypłatą odszkodowania
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Miałem ostatnio małą stłuczkę i dziś otrzymałem list z informacją, że
    odszkodowania nie dostanę, bo nie miałem ważnego przeglądu technicznego.
    Od razu wiedziałem, że coś jest nie tak, bo pamiętam, że przegląd
    zaliczyłem na początku roku. Spojrzałem do dowodu i opadły mi ręce...
    Diagnosta wpisał datę przeglądu: 08.02.10 i ważność do 08.02.10.
    Oczywiście napisałem wyjaśnienie dla TU, jutro jadę na stację
    diagnostyczną, by wyjaśnić sytuację. Jeśli towarzystwo odmówi mi
    wypłaty, to co powinienem zrobić? Mam podać do sądu stację diagnostyczną
    i zażądać malowania zderzaka, który miał być malowany na koszt
    ubezpieczyciela? Czy zaświadczenie ze stacji potwierdzające datę i
    ważność przeglądu będzie uwzględnione przez TU?
    Pozdrawiam
    Piotr, gobo007

  • 2. Data: 2010-06-08 20:52:46
    Temat: Re: stłuczka, problem z wypłatą odszkodowania
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gobo" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Miałem ostatnio małą stłuczkę i dziś otrzymałem list z informacją, że

    Ty jestes sprawc, czy poszkodowanym?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-06-08 20:58:52
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Sprawcą - okropnie to brzmi:)
    16lat jazdy autami i motocyklami, setki tysięcy km za kółkiem i pierwsza
    stluczka:(

  • 4. Data: 2010-06-08 21:00:32
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Odmówiono mi wypłaty z AC oczywiście.

  • 5. Data: 2010-06-08 21:01:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gobo wrote:
    > Sprawcą - okropnie to brzmi:)
    > 16lat jazdy autami i motocyklami, setki tysięcy km za kółkiem i pierwsza
    > stluczka:(

    do następnych nie będziesz podchodził już tak emocjonalnie.

  • 6. Data: 2010-06-08 21:02:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gobo wrote:
    > Odmówiono mi wypłaty z AC oczywiście.

    zacznij od diagnosty i odkręcenia wpisu

    potem do ubezpieczyciela jeszcze raz
    a potem do sądu.

  • 7. Data: 2010-06-08 21:24:01
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Nie podchodzę emocjonalnie - właśnie po to wykupiłem AC. Sytuacja była
    głupia, dzień wolny od pracy: 1 maj, zero ruchu na drodze - sam się z
    siebie śmiałem później. Drugie auto dużo bardziej ucierpiało,
    właścicielka była wzburzona, ale ją jakoś uspokoiłem. Sam proces
    likwidacji szkody u niej trwał może z 8-9 dni. Zarówno termin, jak i
    kwota poszkodowaną satysfakcjonowały. W końcu i ja zgłosiłem się do
    rzeczoznawcy i tu zaczęły wychodzić takie kwiatki..
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2010-06-09 14:21:31
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Byłem w stacji diagnostycznej - przeproszono mnie, zrobiono nowy wpis w
    dowodzie i wydano zaświadczenie z informacją, że przegląd był robiony w
    lutym 2010 i jest ważny do 2011.
    Wysłałem dokumenty ubezpieczycielowi, czekam na odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Piotr