  • 1. Data: 2010-06-08 13:21:29
    Temat: rezygnacja z zakupu
    Od: "TOM" <t...@w...home.pl>

    Witam,
    klient zamawia towar, ktory ma zostac wyslany za pobraniem.
    Klient nie odbiera towaru (z przeswitu paczki nie odpowiada mu kolor) paczka
    wraca, wraz z towarem i faktura.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-08 13:26:33
    Temat: Re: rezygnacja z zakupu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    TOM pisze:
> [...]
    > klient zamawia towar, ktory ma zostac wyslany za pobraniem.
    > Klient nie odbiera towaru (z przeswitu paczki nie odpowiada mu kolor) paczka

    Tak, zgadza się - wygląda na to, że chce zrezygnować.

  • 3. Data: 2010-06-08 13:26:38
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 08-06-2010 15:21, TOM pisze:
    > Witam,
    > klient zamawia towar, ktory ma zostac wyslany za pobraniem.
    > Klient nie odbiera towaru (z przeswitu paczki nie odpowiada mu kolor) paczka
    > wraca, wraz z towarem i faktura.

    I co w związku z tym?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2010-06-08 13:50:23
    Od: "TOM" <t...@w...home.pl>

    > I co w związku z tym?

    Przepraszam, musialem wyjsc i nawet nie spodziewalem sie ,ze post zostal
    wyslany :)

    Pytanie brzmi:
    czy kupujacy moze zostac zmuszony do zakupu zamowionego towaru?
    Czy sprzedawca moze domagac sie jakiejkolwiek rekompensaty itp. ?
    Co zrobic z nieodpowiedzialnym kupujacym?
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-06-08 14:01:17
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 08-06-2010 15:50, TOM pisze:

    > Przepraszam, musialem wyjsc i nawet nie spodziewalem sie ,ze post zostal
    > wyslany :)

    Żeby wysłać posta trzeba kliknąć "wyślij" czy co tam Twój czytnik
    sugeruje. Sam się nie wysyła.

    > Pytanie brzmi:
    > czy kupujacy moze zostac zmuszony do zakupu zamowionego towaru?

    Nie.
    Ba, on mógł odebrać, obejrzeć i zwrócić w ciągu 10 dni i Ty byś mu
    musiał bez gadania pieniądze oddać.

    > Czy sprzedawca moze domagac sie jakiejkolwiek rekompensaty itp. ?
    Nie.

    > Co zrobic z nieodpowiedzialnym kupujacym?

    To samo co z deszczem który pada. Możesz sobie poprzeklinać.

    Może wrzuć w googla "prawa konsumenta przy sprzedaży wysyłkowej".

    Dowiesz się wielu nowych rzeczy (które powinieneś wiedzieć ZANIM się
    zabrałeś za ten biznes).

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2010-06-08 14:09:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    Maddy wrote:

    > Nie.
    > Ba, on mógł odebrać, obejrzeć i zwrócić w ciągu 10 dni i Ty byś mu
    > musiał bez gadania pieniądze oddać.

    Tylko jeśli sprzedający jest firmą, a towar nie był przygotowany na
    specjalne zamówienie. Po za tym w takim wypadku winien pokryć koszty
    wysyłki.

    > Nie.

    To zależy.

> [...]

    > Może wrzuć w googla "prawa konsumenta przy sprzedaży wysyłkowej".
    >
    > Dowiesz się wielu nowych rzeczy (które powinieneś wiedzieć ZANIM się

    Ale chyba nie od Ciebie bo Twoja wiedza wydaje się cokolwiek wybiórcza...

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-06-08 15:24:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maddy wrote:

    > Żeby wysłać posta trzeba kliknąć "wyślij" czy co tam Twój czytnik
    > sugeruje. Sam się nie wysyła.

    No niekoniecznie.
    Moj outlook czasami mie do szału doprowadza.
    Ni stąd ni zowąd pojawia się okienko czy chce wysłać czy usunąć. Tak
    jakbym Esc nacisnął. Klawiaturę zmieniłem i nic

  • 8. Data: 2010-06-08 15:26:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maddy wrote:
    > Może wrzuć w googla "prawa konsumenta przy sprzedaży wysyłkowej".
    > Dowiesz się wielu nowych rzeczy (które powinieneś wiedzieć ZANIM się
    > zabrałeś za ten biznes).

    Maddy,
    Coś ty się ostatnio taka złośliwa zrobiła?
    Zwykle bywałaś uszczypliwa co nawet bywało sympatyczne.
    Biznes nie idzie czy jak?

  • 9. Data: 2010-06-08 18:05:42
    Od: "TOM" <t...@w...home.pl>

    > Maddy,
    > Coś ty się ostatnio taka złośliwa zrobiła?
    > Zwykle bywałaś uszczypliwa co nawet bywało sympatyczne.
    > Biznes nie idzie czy jak?

    firma sprzedaje firmie na fakture vat.towar na zamowienie.
    pozdrawiam