  • 1. Data: 2006-03-21 16:31:18
    Temat: spółka cywilna - wpis do KRS
    Od: "Tomek Sz." <t...@g...pl>

    Muszę zarejestrować w KRS spółkę cywilną jako spółkę jawną zgodnie z
    art. 26 par. 4 Ksh. Pytanie do osób, które już przećwiczyły ten temat:
    czy wypełniajac formularz zgłoszeniowy nalezy traktować spółkę cywilną
    jako spółkę, która już była zarejestrowana i dokonywane jest
    przerejestrowanie, czy też traktować to jako wpis nowego podmiotu?
    Interesuje mnie to oczywiście pod kątem tego w jaki sposób wypełniać
    formularz.

    Tomek Sz.

  • 2. Data: 2006-03-21 16:50:16
    Temat: Re: spółka cywilna - wpis do KRS
    Od: "B4st3k" <B...@p...onet.pl>

> [...]
    > formularz.
    >
    > Tomek Sz.
    > Interesuje mnie to oczywiście pod kątem tego w jaki sposób wypełniać

    Wypelniasz formularze o rejestracje spolki jawnej, tak jakbys rejestrowal
    spolke jako nowa. Z tym ze wypelniasz zalacznik ZH - z podaniem powodu
    przeksztalcenia, czyli: artykul 26 par 4......
    Trzeba rowniez ujawnic dane wspolnikow - czyli numery w ewidencji jakie
    wczesniej
    posiadali i urzad w ktorym byli zaarejestrowani, dokonasz tego w tym samy
    formularzu.

    Nie jestem natomiast pewien co do dokumentow jakie trzeba dostarczyc do sądu
    przy takiej rejestracji

    pozdr

  • 3. Data: 2006-03-21 18:59:17
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    dołącza się umowę spółki cywilnej, aneks do umowy i umowę spółki jawnej,
    adresy wspólników, uchwałę o wyborze zarządu, wzory podpisów, ksero nadania
    numeru Regon i NIP oraz wszystkie dokumenty wymienione na końcu formularza
    KRS-W1 (formularzowe załączniki to KRS-WB, KRS-WM, KRS-WK, KRS-WH) opłata
    sądowa 1000 zł, 500 zł na ogłoszenie w Monitorze Sądowym i Gospodarczym.
    Formularze można pobrać ze strony www.ms.gov.pl

    Aga

  • 4. Data: 2006-03-21 19:09:57
    Od: "Arek" <w...@o...pl>

    a ja proponuję zrezygnować ze spółki jawnej i założyć spółkę kapitałową
    poprostu od roku prowadzę upadłość spółki jawnej i bagno sprzecznych
    przepisów w jakim są spółki jawne to czysty horror
    jedyne co mogę zrobić dla upadłych wspólników to słowa współczucia
    zaś innych przestrzegam przed jej zakładaniem