  • 1. Data: 2006-03-21 14:37:11
    Temat: Umowa cesji
    Od: x...@p...onet.pl

    Witam,

    Poszukuje najłatwiejszego sposobu poradzenia sobie w takiej oto sytuacji:
    Ktoś może odsprzedać mi nowe mieszkanie (jeszcze w budowie), które zakupił u
    dewelopera. Ja na zakup tego mieszkania muszę wziąć kredyt.
    Aby złożyć wniosek do banku musze załączyć do niego wszelkie dokumenty w tym
    umowę cesji, jaką mam podpisać ze sprzedającym i deweloperem. Dodatkowo jednak
    sprzedający chce otrzymać odstępne najlepiej podczas podpisania umowy cesji. Ja
    jednak podpisując umowę cesji i płacąc odstępne nie mam pewności, że bank
    pozytywnie rozpatrzy mój wniosek.
    Stąd pytanie, kiedy i jak przekazać odstępne tak, aby sprzedający podpisał
    umowę cesji oraz aby nie stracić odstępnego w przypadku gdy nie uzyskam
    kredytu?

    Z góry dziękuje za wszelkie uwagi