    From: "B4st3k" <B...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spółka cywilna - wpis do KRS
    Date: Tue, 21 Mar 2006 17:50:16 +0100

    > czy wypełniajac formularz zgłoszeniowy nalezy traktować spółkę cywilną
    > jako spółkę, która już była zarejestrowana i dokonywane jest
    > przerejestrowanie, czy też traktować to jako wpis nowego podmiotu?
    > Interesuje mnie to oczywiście pod kątem tego w jaki sposób wypełniać
    > formularz.
    >
    > Tomek Sz.
    > Interesuje mnie to oczywiście pod kątem tego w jaki sposób wypełniać
    > formularz.

    Wypelniasz formularze o rejestracje spolki jawnej, tak jakbys rejestrowal
    spolke jako nowa. Z tym ze wypelniasz zalacznik ZH - z podaniem powodu
    przeksztalcenia, czyli: artykul 26 par 4......
    Trzeba rowniez ujawnic dane wspolnikow - czyli numery w ewidencji jakie
    wczesniej
    posiadali i urzad w ktorym byli zaarejestrowani, dokonasz tego w tym samy
    formularzu.

    Nie jestem natomiast pewien co do dokumentow jakie trzeba dostarczyc do sądu
    przy takiej rejestracji

    pozdr