  • 1. Data: 2006-03-21 13:52:09
    Temat: art 101 k.p.c. --- odsetki
    Od: putainmerde <p...@g...pl>

    art 101 k.p.c
    niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia w Kodeksie Postepowania
    Cywilnego dokladnej tresci artykulu (nie jestem prawnikiem);
    mowi on o obowiazku dostarczenia dluznikowi wezwania do dobrowolnego
    spelnienia swiadczenia przed skierowaniem sprawy do sadu - opierajac
    sie na jego tresci pozwany moze wyrazic sprzeciw w postepowaniu - a
    koszty sadowe spadaja na powoda.

    Czy uznajac roszczenia powoda na podstawie tego samego artykulu -
    nalezy uznac je razem z karnymi odsetkami ???

    a jesli tak - to naliczanymi od dnia:

    a/ powstania roszczenia
    b/ zasadzenia roszczenia
    c/ odsetki nie sa naliczane, bo wezwanie nie zostalo dostarczone
    d/ inna odpowiedz o ktorej "poeta" nie mial zielonego pojecia

    ---------------
    putainmerde

  • 2. Data: 2006-03-21 14:34:17
    Temat: Re: art 101 k.p.c. --- odsetki
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    putainmerde napisał(a):

    > d/ inna odpowiedz o ktorej "poeta" nie mial zielonego pojecia

    Od dnia wymagalności.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"