    From: "Arek" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spółka cywilna - wpis do KRS
    Date: Tue, 21 Mar 2006 20:09:57 +0100

    a ja proponuję zrezygnować ze spółki jawnej i założyć spółkę kapitałową
    poprostu od roku prowadzę upadłość spółki jawnej i bagno sprzecznych
    przepisów w jakim są spółki jawne to czysty horror
    jedyne co mogę zrobić dla upadłych wspólników to słowa współczucia
    zaś innych przestrzegam przed jej zakładaniem