  • 1. Data: 2006-03-21 14:30:51
    Temat: WKU - prośba o pomoc
    Od: Masal<w...@i...pl>

    Roczni 80. Przysłali wcześniej że jak dam zaświadczenie o absolutorium lub
    dyplom to przenosza do rezerwy. Absolutorium juz mialem, dyplomu nie ale nie
    dostarczylem. Na poczatku marca wyslalem zaswiadczenie o uzyskaniu
    absolutorium. Podczas rozmowy telefonicznej powiedziano mi ze teraz juz nie
    przeniosa mnie do rezerwy bo za pozno - trzeba czekac na nowe rozporzadzenie
    MON (ale przeciez stan faktyczny byl taki ze bylem wtedy absolwentem ale nie
    dostarczylem dokumentu). Dzisiaj dostalem wezwanie na WKU celem
    powolania do odbycia zasadniczej sluzby wosjkowej. Wezwanie z dnia 22
    lutego. Mam stawic sie 6 kwietnia. Obrone mam 4. Co robić? Isc z
    koniakiem to pewne, ale co moga mi zrobic? Prosze o pomoc.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-21 14:48:08
    Temat: Re: WKU - prośba o pomoc
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Masal" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mam stawic sie 6 kwietnia. Obrone mam 4. Co robić?

    Przecież zdążysz. Terminy nie kolidują ze sobą :-)

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 3. Data: 2006-03-21 16:19:25
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

> [...]
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    a ja sie dolaczez podobnym pytaniem.
    Zaswiadczenie o absolutorium dostarczylem w zeszlym roku (w kwietniu),
    nie byli w stanie powiedziec czy bedzie rozporzadzenie,
    w czerwcu 2005 ukazalo sie,
    czy teraz moge jechac po wpis do ksiazeczki?
    warunki spelnilem: dostarczone zaswiadczenie o absolutorium,
    rozporzadzenie wydane. tylko w ksiazeczke nie wpisane ale to chyba
    nie ma znaczenia bo to maja u siebie w aktach wpisac?
    co wy na to?

    pzdr
    piotrek

  • 4. Data: 2006-03-21 19:20:37
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Dziwne , ja pojechalem "na pale", sprawdzono,ze moj rocznik (76) byl
    przeniesiony do rezerwy (jakims tak wczesniejszym rozporzadzeniem nie z
    bierzacego roku) i po 2 tygodniach ....bylem bylym szeregowym bez dnia w
    wojsku.

    K.

  • 5. Data: 2006-03-22 12:47:54
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozporzadzenie wydane. tylko w ksiazeczke nie wpisane ale to chyba
    > nie ma znaczenia bo to maja u siebie w aktach wpisac?

    no dobra, wyjasnilo sie, bylem w WKU.
    bez zadnego problemu po 5 min mialem wpis do ksiazeczki o przeniesieniu do
    rezerwy.
    jak sie okazalo juz we wrzesniu 2005 zostalem przeniesiony.

    pozdrawiam
    piotrek

  • 6. Data: 2006-03-22 22:07:37
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Masal wrote:
> [...]
    > MON (ale przeciez stan faktyczny byl taki ze bylem wtedy absolwentem ale nie

    Przenoszą na udokumentowany wniosek złożony do 2005-12-31. Przegapiłeś
    szansę.

  • 7. Data: 2006-03-22 22:08:40
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    pit. wrote:
    > jak sie okazalo juz we wrzesniu 2005 zostalem przeniesiony.

    Czyli kolejny WKU, który zapisów kpa (obowiązek doręczania decyzji i
    inne takie) jeszcze sobie nie przyswoił.