  • 1. Data: 2003-06-01 23:04:28
    Temat: spolka cywilna -RATUNKU!!!
    Od: "miomo" <m...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich
    Mam dosyc powazny problem:
    8 lat temu zalozylem z ojcem s.c. (a raczej to on ze mna).Nigdy tak na
    prawde nie mialem z ta firma nic wspolnego.Chodzilo podobno o rozliczanie
    podatku.(mialem wtedy 18 lat i w zasadzie nie zbyt wiele do powiedzenia) Od
    6 lat mieszkam w USA,podczas gdy moj ojciec rok temu zbankrutowal.Dzis
    okazuje sie ze jest cala masa dlugow ,ktore po sobie zostawil:ZUSy,i cala
    mase innych rzeczy.Troche zbyt pozno zorientowalem sie ze mimo iz nie bylo
    mnie w kraju tak dlugo,ze tak na prawde to nigdy nie byla moja firma,ze ja
    Bogu winny tone w dlugach mojego ojca!

    Chcialbym teraz wrocic do Polski ,ale podobno jesli przywioze ze soba jakies
    pieniadze to wszystko mi wezma na poczet dlugow ojca (tzn wg prawa moich
    rowniez)
    Podobno dlugi wzgledem panstwa umaza sie po okresie 10 lat a wzgledem
    prywatnych przedsiebiorcow po 3 .Nie moge tez otworzyc wlasnej firmy bo bede
    mial komornika na glowie.Czy to wszystko jest prawda?

    RATUNKU !!!! Czy jest cos co moge zrobic?

    Bede wdzieczny za kazda rade
    Bartek

  • 2. Data: 2003-06-02 22:15:13
    Temat: Re: spolka cywilna -RATUNKU!!!
    Od: "miomo" <m...@p...onet.pl>

    Ale ja moge udowodnic ze mnie 6 lat w Polsce nie bylo!!!
    Czy naprawde nic nie moge zrobic?
    Czy tylko dlatego ze bylem glupi majac 18 lat podpisalem ojcu wszystkie
    upowaznienia ,teraz mam cierpiec?
    Nawet gdy w spolce dzialo sie dobrze 1 zlotowki z tego nie mialem,a teraz
    same klopoty...
    Ile nalezy czekac na przedawnienie takiej histori?

    naprawde bede wdzieczny za kazda rade...

  • 3. Data: 2003-06-03 17:36:32
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Czy to wszystko jest prawda?

    prawda, prawda.....