  • 1. Data: 2002-01-21 08:53:19
    Temat: spadek
    Od: "monika" <m...@i...pl>

    JAk to jest z oplata skarbowa i innymi z racji otrzymania spadku po
    zmarlych rodzicach?

  • 2. Data: 2002-01-21 22:17:14
    Temat: Re: spadek
    Od: "Zbyszek \(PL\)" <a...@i...pl>

    Użytkownik "monika" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > JAk to jest z oplata skarbowa i innymi z racji otrzymania spadku po
    > zmarlych rodzicach?

    To zależy od wartości oraz rodzaju przedmiotów. Nie ma podatku np. od
    mieszkania do wysokości 110m2, urządzenia gospodarstwa itp.
    Potem jest jakieś kilkaset złotych i do 7% wartości.

    Zbyszek

  • 3. Data: 2002-01-22 10:36:39
    Od: "monika" <m...@i...pl>

    a jesli jest to grunt orny i las?

    M.

  • 4. Data: 2002-01-22 23:42:47
    Od: "Zbyszek \(PL\)" <a...@i...pl>

    > a jesli jest to grunt orny i las?
    >
    > M.

    Odsyłam do Ustawy o spadkach i darowiznach. Nie mam pod ręką.
    Zbyszek

  • 5. Data: 2002-01-23 08:35:08
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 23 Jan 2002, Zbyszek (PL) wrote:

    > Odsyłam do Ustawy o spadkach i darowiznach. Nie mam pod rękš.

    Ja też nie - co to za ustawa, bom strasznie ciekaw?

    PS. Popraw ogonki.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting